Ik heb het binnen gedeelte van het zwarte deel eruit gezaagd ja. Vervolgens gaas met ruitenkit erin geplakt en daarna de chevrons weer in het gaas gelijmd.
in dit album staan wel ergens foto’s. moet je maar ff kijken (onderaan).
http://www.mijnalbum.nl/Album=3CZZ4XRS
Citroen DS4 thp200 Sport Chic
vorige bolides:
Peugeot 206 SW 2.0 GTi Citroën Saxo 1.6 16V VTS | Citroën xsara Coupe VTR | Seat Leon Cupra 4 2.8 V6 24v
Citroën xsara Coupe VTS HDi | Citroën ZX 16V | peugeot 205 XS 1.4i
Hey, thanks.
Die voorbumper op foto 309,Waar kan je die krijgen?
Heb je een apart email adres waar ik je kan bereiken? Mss handig als ik eens wat informatie wil.
Voor de duidelijkheid: Denk dat Jeremy deze bedoelt. Aangezien die DSC00309 heet.
Dit van mijn was een cituning Enigma body kit. Een onderspoiler die over de de originele bumperpast. set was incl. side skirt en achter schort.
cituning uk bestaat nog en is waarschijnlijk de goedkoopste. auto style heeft ze ook, maar 215 euro voor alleen een onderspoilertje vind ik aardig aan de prijs. Succes met de zoektocht
Citroen DS4 thp200 Sport Chic
vorige bolides:
Peugeot 206 SW 2.0 GTi Citroën Saxo 1.6 16V VTS | Citroën xsara Coupe VTR | Seat Leon Cupra 4 2.8 V6 24v
Citroën xsara Coupe VTS HDi | Citroën ZX 16V | peugeot 205 XS 1.4i
Hey,
Thanks voor de tips. Heb CITuning UK gemaild. Ik vind dat echt een leuk setje die bumper. Simpel maar toch mooier
jeremyb schreef:Hey,
Thanks voor de tips. Heb CITuning UK gemaild. Ik vind dat echt een leuk setje die bumper. Simpel maar toch mooier
CITuning is alleen langzaam dus, nog geen reactie.
Ze zijn idd niet de snelste. Heb ook een maand op de grille van mijn C2 moeten wachten.