3 van de 12
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

Mijmeren over de BX.
Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1170

Gepost: 28 juli 2004 08:56 PM
  [ # 31 ]
Bram schreef:

Hmmm…..mooie kleur wel.......een TRD-turbo uit 89….staat wel in Sittard. Shocked

Er is dus nog hoop. Laughing

Oei, da’s een mooie, Bram (zitten zeker alleen de verkeerde stoelen in Wink  Confused: )Alleen…als er staat “goede banden” (de rest dan?) en “voor de liefhebber”, is het dan verder een brak exemplaar? Of wil de huidige eigenaar dat zijn goed onderhouden troetel bij een echte BX-adept terechtkomt…
Rolling Eyes Ik zou maar eens bellen, Bram Rolling Eyes

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 28 juli 2004 10:09 PM
  [ # 32 ]
Bassman schreef:

Oei, da’s een mooie, Bram (zitten zeker alleen de verkeerde stoelen in Wink  Confused: )Alleen…als er staat “goede banden” (de rest dan?) en “voor de liefhebber”, is het dan verder een brak exemplaar?
Of wil de huidige eigenaar dat zijn goed onderhouden troetel bij een echte BX-adept terechtkomt… Rolling Eyes

Ik zou maar eens bellen, Bram Rolling Eyes

Al gedaan vanmiddag. Laughing
Ik herinner me eigenlijk niet meer of de stoelen van de TRD-turbo hetzelfde zijn als die in de TZD. Surprisedops:

Een jaar of 6 geleden heb ik dus wel 1X een TRD-turbo gehad…..(ik heb dat al eens op het Xantiaforum geschreven)....daar brak ineens de spanrol van de distributiesnaar…..en kon ik hem *wegbrengen*. Crying or Very sad
Ik vertelde toen ook dat die TRD veel meer de *duw in de rug* had dan de latere TZD-turbo’s…..maar heb daar nooit antwoord op gehad van iemand.

Profiel  

Bassman
> 1100 berichten

Gepost: 29 juli 2004 01:15 AM
  [ # 33 ]
Bram schreef:
Bassman schreef:

Ik zou maar eens bellen, Bram Rolling Eyes

Al gedaan vanmiddag. Laughing

En???

Hans

Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 29 juli 2004 02:31 AM
  [ # 34 ]
Bassman schreef:

En???

Hij is geschorst…..APK is afgelopen…..en aangezien het niet bepaald naast de deur is…..heb ik mijn tel.nr. achtergelaten…..en hem gezegd dat hij er maar eens over moet denken.

T.e.a.b. staat er in de adv. : ik zei….rond de 2 a 300 euro zal het worden…Mits ik er eerst een proefrit mee kan maken (ondanks dat hij geschorst is)....ik kan bij mijn verzekering (abn-amro) hem voor 1 dag laten verzekeren….maar het blijft een risico natuurlijk.. Surprisedops:

Ach….we zullen wel zien…het heeft niet zo’n haast…..op dit moment zijn veel koeriers met vakantie en dus krijg ik veel (grote) ritten….maar als de vakantie straks weer voorbij is….en ik zit weer weken thuis, met af en toe een klein ritje….dan is de Chic natuurlijk wel een uitkomst.
Alle comfort van de tzd-turbo (zelfs open dakje) en originele armsteun…dus wie maakt me wat, nietwaar ? Wink

Profiel  

Bassman
> 1100 berichten

Gepost: 29 juli 2004 01:17 PM
  [ # 35 ]

Dan moet het inderdaad wel de moeite waard zijn om daarvoor naar Limburg te rijden. En wat moet er allemaal gebeuren voor de APK? Misschien is die Chic zo gek nog nie Very Happy Ben benieuwd of-ie nog contact met je opneemt.

Hans

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 21 augustus 2004 08:27 PM
  [ # 36 ]

Inmiddels zijn de voorgaande bijdrages van mij al weer achterhaald. Smile
(Ik tuf weer in het turbodieseltje. )

Gisteravond….op de snelweg van Purmerend naar Hoorn (daar staan nog geen flitskasten, Koos Spee Twisted Evil )....heb ik, nu het motortje weer goed gekoeld wordt en V-riemen in orde zijn…...hem maar eens even op zijn staart getrapt om eens te kijken wat zijn top is. Cool

De reden was (ook).....dat er zo’n *Petje met de rechterarm op een armsteun* in een VW-Golf III Rolling Eyes .....(een TDI) aan het bumperkleven was….en ik op dat moment 120 reed.

Kom, dacht ik…..eens kijken of we dat jongetje de Frustratie van de avond kunnen geven…ik liet hem voorbij (en zag toen welk type het was)....hij ging (schat ik) richting de 150 km p/u…....toen hij op enkele honderden meters voor me lag…..trapte ik het gas in en daar ging de toerenteller…..140 km p.u = 3400 rpm….....170 zat hij tegen de 4000 rpm aan…...inmiddels stoof ik op het Frustootje in zijn Golfje af…...die mij in de achteruitkijk-spiegel zag naderen en terwijl ik hem voorbij reed….was het inmiddels 180 km p.u.

Achter de tzd-turbo leek het even op de Hoogovens Surprisedops: ......en ik klokte een top van tegen de 190 Shocked
De toerenteller stond toen tegen het rode gebied aan (4300 rpm)......en daarna terug gezakt naar de 150.
Er gingen geen controlelampjes meer branden (zoals die gele voor de temperatuur)....dus dat is dik voor mekaar nu. Wink

Het Golfje heb ik niet meer gezien….enne, mijnheer K.Spee…...voorgaand verhaal is uiteraard maar verzonnen…... Twisted Evil

Profiel  

WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2559

Gepost: 14 november 2004 10:28 PM
  [ # 37 ]

Kijk en geniet:
foto index

Profiel  

winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2255

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 16 november 2004 03:39 PM
  [ # 38 ]

Ziet er strak uit! Maarre, type 2 neus op een type 1? Ook nog andere zaken aangepast? Hier heeft iemand aardig wat werk aan gehad. Cool

Profiel  

zandvoorta
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2039

- BX 14E
- C1 C1 Selection
Gepost: 16 november 2004 03:47 PM
  [ # 39 ]
winnetou schreef:

Ziet er strak uit! Maarre, type 2 neus op een type 1? Ook nog andere zaken aangepast? Hier heeft iemand aardig wat werk aan gehad. Cool

mooie foto’s maar het is toch gewoon een type 2? Waar haal jij vandaan dat het een type 1 zou zijn?

Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl

Profiel  

Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4959

Gepost: 16 november 2004 04:21 PM
  [ # 40 ]

Omdat de titel BX Sport is en er ook BX Sport tupperware toegevoegd is aan de auto?

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  

winnetou
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2255

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 16 november 2004 06:04 PM
  [ # 41 ]

Inderdaad, vooral vanwege die titel. Maar ik vind het toch wel een mooi ding hoor, ook al hou ik eigenlijk niet zo van Tupperware op m’n auto. Maar dit is gewoon heel smaakvol gedaan.  Razz

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2764

Gepost: 16 november 2004 06:05 PM
  [ # 42 ]
T(h)ijs schreef:

Omdat de titel BX Sport is en er ook BX Sport tupperware toegevoegd is aan de auto?

ja ,bx sport tupperware op een type 2 bx Wink

Groet Roy :cevr

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  

zandvoorta
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2039

- BX 14E
- C1 C1 Selection
Gepost: 16 november 2004 09:10 PM
  [ # 43 ]

Ach, type 1 of type 2, ziet erg strak en stijlvol uit Cool

Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 21 januari 2005 08:40 PM
  [ # 44 ]

Even mijmeren hoor Twisted Evil

Ik had gehoopt vandaag mijn BX 14 Leader type 1 op te halen bij de garage, maar de vorige eigenaar is nog steeds bezig met het zoeken naar het deel 3 van het kenteken Confused

Hij gaat zondag weer doorzoeken. Indien hij dit niet kan vinden moet hij een nieuw kenteken aanvragen bij de RDW. Dat is dan wel allemaal op zijn kosten, maar toch. Ik zou het heel zonde vinden als deze Leader zijn originele kenteken verliest. En tot die tijd kan ik dus nog steeds niet de Leader ophalen Crying or Very sad

Ik kan niet wachten op m’n Leadertje :cevr :susp

Profiel  

EW
> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5008

Gepost: 21 januari 2005 11:29 PM
  [ # 45 ]

Hij houdt het origineel. Komt alleen een 1-tje op

Profiel  

3 van de 12
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook