2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
terug bij XM
Xm liefhebber
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 16
Geregistreerd: 01-07-2011

Gepost: 14 juli 2011 11:51 PM
  [ # 16 ]
Brian schreef:

Even heel kort door de bocht:
Met hydractief past de vering zich aan de omstandigheden aan. Zachte vering waar het kan, hardere vering waar nodig. Daarnaast ook minder overhellen in de bochten.
Zonder hydractief heb je in feite gewoon het DS/CX/BX/SM systeem.

Maar ja, meer componenten, dus er kan meer stuk.

Thanks eeh een beetje zoals mijn huidige auto ? C-5 hdi break (2003)

Profiel  
 
Matthijs309
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2028
Geregistreerd: 26-06-2006

Gepost: 14 juli 2011 11:59 PM
  [ # 17 ]

ik heb 2 2.1TD’s uit van de laatste lichting uit 2000 mét HA,alle2 vsx
Mn td uit 97 had geen HA maar dat was ook een té kale SX

Ouwe mopperkont

Profiel  
 
puffel
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1173
Geregistreerd: 09-09-2008

- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Gepost: 15 juli 2011 01:47 AM
  [ # 18 ]
BasisBIX schreef:

Apart, er zit geen Hydractive op.
Dacht dat dat alleen was bij een 2.0 16V in de SX uitvoering. Rolling Eyes

Zo te zien is dit een VSX.


Wel een mooi ding op de foto’s. Wink

uhh, nou raak ik echt een beetje in de war…ik heb ook een 2.0 16v in de SX uitvoering. Maar er zit wel
Hydractieve op. Misschien omdat hij rechtsgestuurd is.
Ik wil ook een vsx….

Profiel  
 
Brian
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3422
Geregistreerd: 12-01-2008

- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Gepost: 15 juli 2011 09:01 AM
  [ # 19 ]

Niks om in de war te raken, het is namelijk heel simpel: Er zijn SX’en mét en SX’en zónder HA. Het was namelijk een optie.
Ik denk dat het op de VSX’en wel standaard was, maar dat weet ik niet zeker.

Volg je hart, gebruik je hoofd.

Profiel  
 
Xm liefhebber
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 16
Geregistreerd: 01-07-2011

Gepost: 15 juli 2011 10:44 PM
  [ # 20 ]

Dit is ff het laastse wat ik hier over post anders gaat het over andere dingen dan het begin topic , heb zelf 2 xm’s gehad een uit 1990 een 2l benzine , en een turbo ct uit 95 hier zat ook een sportstand op is dit dat h-a verhaal?
(Vind het heel jammer dat ik er momenteel niet meer in rij , koop er denk ik wel weer een , blijft trekken he bravo )

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook