hallo,
Na een hele tijd havo doen heb ik besloten dat het toch niet is wat ik wil, ik ben liever met mijn handen bezig. Na dit schooljaar ga ik over naar het ROC om daar de opleiding autotechniek te gaan doen, de richting BOL (eerst een jaar naar school en dan het 2e jaar leren en werkervaring op gaan doen bij een stageplek (garage’s).
Momenteel doe ik niet veel meer als thuis zitten, wat modelbouw. internetten etc.
Zijn er hier mensen waarbij ik eens langs mag komen tijdens het sleutelen om het een en ander op te steken en een beetje mee mag kijken? tectyl krabben, desnoods vegen of schoonmaken .
het liefst een beetje in de buurt van Hengelo of Enschede,
stuur maar een ptje of een reactie
met vriendelijke groet,
Joost van Beers
Totaal aantal Berichten: 2864
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Dag Joost,
Je bent van harte welkom.
Naast de diverse auto’s kun je je hart ook ophalen aan oude motorfietsen, mocht je interesse hebben.
Waar woon je: Hengelo of Enschede?
‘Spirit of avant-garde’
hallo Pascal,
leuk!, woon zelf in hengelo.
misschien kunnen we even PB en?
met vriendelijke groet
Joost van Beers
Heb je je Havo afgerond? Begin je met een BOL tweede autotechnicus opleiding?
Ik ben zelf begonnen met BBL tweede autotechincus en zat met slechts 1 dag les uit m’n neus te eten, laat staan dat het over een hele week verspreid moet worden…
sorry een beetje hele late reactie maar toch nog ff reageren,
Ik heb de havo niet afgemaakt en ga stoppen na dit jaar (3e jaar) en heb dus geen diploma of wat. Aangezien ik voor de rest niet echt een technische achtergrond heb (wel ermee bezig waar ik kan) leek het ons slimmer BOL te doen ipv BBL (sta je daar ook na een paar lessen in een garage maar weet ik toch nog niet genoeg)
speel dan liever zeker, heb nog maar 1 kans namelijk, dit moet goed gaan anders heb ik nergens een diploma gehaald en gaat het moeilijk worden…
nog 3.5 week school trouwens en dan eindelijk iets doen wat ik leuk vind.
ook even voor pascal: Je hebt een Pb!
Sleurhut
Leuk om te lezen, ben destijds ook na 3 jaar HAVO gestopt om hetzelfde te gaan doen, de HAVO was zo ontzetten übersaai dat ik letterlijk in slaap viel in de klas…
Ik heb de BOL4 opleiding gedaan en werk nu al weer 12 jaar als autotechnikus!
Heel veel succes!
Emiel
zo school is afgerond voor dit jaar
morgen rapport ophalen en dan is het daag daag havo! Ben trouwens weer opzoek naar iemand die nog wat dingen in de vakantie doet of gewoon in de weekenden. tijdje niks meer gedaan en wil toch beetje aan de gang blijven.
pb altijd welkom!
sleurhut