hallo allemaal
heb dit forum al afgezocht naar eerdere postsover dit probleem maar kon niks vinden dus dan maar zelf ff een thread
Ik heb een probleem met de koplampen ze branden heel erg zwak en het grote licht doet het ook niet…
iemand enig idee waar dit kan aan liggen??
ohja zoals mn naam al doet zeggen ik ben een newbie als gaat om autos enzo… be gentle with me
Alvast bedankt vr jullie reacties^^
Groet
hey
best de contacten even opzuiveren en controleren of de h4 lampen (de grote achter het bolleke) mee branden.
Totaal aantal Berichten: 161
- C1 1.0 collection
heb je wel de juiste lampen erin? je krijgt namelijk als je 2 goede linkerhanden hebt ook wel een H7 op de plaats van een H4.
als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan….
C1 1.0 collection 6-‘13 79dkm
Peugeot 308SW 1.6Blue-HDI executive 4-‘17 91dkm
Yamaha TDM850 9-‘00 52dkm
hallo
bedankt voor jullie reacties ik zal dat even proberen straks
En nee ik heb nog nooit de lampen vervangen ofzo vorige week deden ze t nog goed en schijnden ze nog helder maar sinds afgelopen woensdag waren ze ineens heel zwak
Gebruik de auto niet zo heel vaak dus wanneer of wat er gebeurt is?
Groetjes
domme opmerking branden ze met motor aan wel normaal? branden ze meer als je 3000 toeren maakt?
Dan is er een grote kans dat je batterij aan vervanging toe is of je ze moet bijvullen al raadt ik het laatste af met iemand met weinig ervaring.
Batterijen ontladen altijd als ze langere tijd niet gebruikt worden en algemeen kan je ze best vervangen na 5/6jaar.