Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
DriverD schreef:Sticker-verwijderaar al geprobeerd?
Citroen!
Willem, houden dat ding en ga er veel plezier aan beleven, want alles dat je erin hebt geïnvesteerd, krijg je nooit meer terug als je hem gaat verkopen.
De Zilveren Schicht BX 16V 1991, gris perlé
Willem, forse investeringen in een BX haal je er nooit uit. Die doe je voor je eigen rijplezier. Een BX is geen gezochte auto indien er sprake is van een vraagprijs boven de € 2500. Of het moet een zeldzaam exemplaar zijn, zoals de jouwe. Maar dan nog mag je je handen dichtknijpen als er iemand € 5000 voor wil betalen. Het moet dan al gaan om een liefhebber. Ik heb zelf ruim € 14.000 gestoken in de Rotrex en daarvan nog niet de helft terug gehad. Maar dat wist ik vooraf.
Dus als je niet enorm wilt verliezen, houden! Moet je cashen dan lange adem nodig.
Willem, wees vertandig en bespaar je de teleurstelling van mensen die deze mooie wagen voor een appel en een ei denken te kunnen kopen.
Je word er moedeloos van over de eerste biedingen kan je lachen maar die lach slaat al snel om in fustratie.
Een dure 16v is op het moment gewoon niet te verkopen.
dan kun je beter heel je 16v verzameling “weggeven” en deze gewoon houden totdat de markt gewoon weer wat aantrekt.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Totaal aantal Berichten: 664
Geregistreerd: 27-04-2010
- C3 VTR 1.6 HDI
- BX Millesime
- BX 16V MK2
- XM V6 24V
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF V6 Exclusive
- C25 2.5 Diesel Mobilehome
- CX Laagdaks prestige
Je mag hem echt niet verkopen. Je kan het geld wat je er in gestoken hebt er nooit meer uithalen. Bij onze 16 kleppen zitten alle facturen er bij van de restauratie en we hebben deze eens opgeteld en we kwamen aan 5000euro terwijl we maar 3750 euro voor de bx hebben betaald en de werkuren waren bij die 5000 euro niet meegerekend want hij had alles zelf gedaan. Je kan het geld wat je er in gestoken nooit meer opnieuw uithalen en in het begin dat ik op het forum kwam weet ik nog dat ik leesde dat je bx een van de mooiste bx-en op heel de wereld was en dat deze onbetaalbaar was, zo’n bx verdiend het niet om verkocht te worden maar moet je gewoon houden!
BX zei ik, toen lachten ze, 16 kleppen voegde ik er snel aan toe maar ze bleven lachen. Dan heb ik ze laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen.
DriverD schreef:DriverD schreef:Sticker-verwijderaar al geprobeerd?
Nee ze hebben gebruik gemaakt van een karamel schijf op de boormachine. Dan krijg je de plakresten er gemakkelijk af. Daarna een nieuw plaksel erop en de strip er weer op zetten. Het zit weer keurig. Verder staat de auto weer droog binnen, want met dit weer komt ze niet buiten.
Verder is het verkopen van de wagen inderdaad een ontzettend moeilijke beslissing. De wagen rijdt fantastisch en ik geniet er enorm van. Maar feit blijft dat ik geen 4 bx-en meer moet hebben en omdat de verkoop zeer moeizaam gaat moet ik in ieder geval maar alles te koop zetten. De zwarte BX zal ook zeker niet goedkoop zijn. Wat beek3762 in zijn bx heeft gestopt was nog niet genoeg voor deze zwarte. Uiteraard weet ik dat ik bij lange na niet alles terug krijg. Wat ik ook het allerbelangrijkst vind voor deze auto is dat er een eigenaar komt die er net zo goed voor zal zorgen als ik nu.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Ik krijg toch wat vragen over een vraagprijs van deze auto.
Er is voor enorm veel geld ontzettend veel aan deze auto gedaan.
De vraagprijs is 7000 euro.
Je mag uiteraard ook een ander bod doen. Verder vind ik het gewoon belangrijk dat ze bij een liefhebber komt als ze dan toch verkocht zou worden. De auto stata nu al een week were binnen want het weer blijft knudde. Maar ik zal haar van de week wel weer gaan gebruiken.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Ik heb mijn oog laen vallen op een leuk huisje.
Dat houdt in dat ik dat ik snel financiele middelen nodig heb voor de inrichting.
Daarom mag deze bx voor een goedkopere prijs weg als hij deze week al wordt opgehaald
Belangrijke voorwaarde is natuurlijk wel dat de volgende eigenaar er net zogoed voor zal zorgen als ik.
De vraagprijs is nu heel veel minder dan de 7000.
PB me bij interesse.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Totaal aantal Berichten: 442
Geregistreerd: 17-04-2009
- XM V6.24V
- BX 16Valve
iemand die graag een 16V wil… pfuu het is dat ik er zo niet een paar duizend euro voor heb liggen maar anders
Renault 5 Alpine Turbo | Renault 21 Turbo ph1 | | Renault 21 Turbo ph2 | Renault 25 Baccara V6 Turbo | en div Alpines en RS
Ik heb de BX vandaag weer bij de garage gebracht voor een controle.
Ik had een paar weken geleden de einddemper van de auto gehaald want het ophangpunt zat sinds restauratie niet meer op de beste plek (vond ik). De einddemper trilde namelijk tegen de bumper en dat vond ik niet prettig.
Vandaag had de garage tijd en verplaatsen ze het ophangpunt iets en kijken meteen de hele uitlaat even na. Over een paar dagen haal ik hem weer en zit de uitlaat weer zoals ik hem hebben wil. De auto blijft wel tekoop, maar niet lang meer.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
De auto is were gemaakt en de uitlaat zit er weer goed onder.
De auto is nog tot eind september te koop. Mocht iemand interesse hebben dan hoor ik dat graag.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Phoe he wat een mazzel.
De wagen hoeft niet weg!
Ik heb het voor elkaar dat de wagen mag blijven! Zodra ik eenmaal op mezelf woon komt de bx verzameling vast wel weer terug
Inmiddels staat mijn andere wagen ook voor de deur. Dat is voor het eerst in mijn auto historie geen citroen bx! Zelfs geen citroen, maar een duitse mercedes cabrio uit 2000.
Ik zal daar wel eens een fotootje van posten, maar ik ben vooral gelukkig dat de zwarte bx kan blijven. Wat een prachtige wagen is dat toch.
Ze staat gestald binnen en blijft de winter binnen, deze week wordt het nog mooi weer dus ik zal af en toe nog een ritje doen met de mooiste 16v van de wereld.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Totaal aantal Berichten: 917
Geregistreerd: 08-10-2007
- BX GTI 16V MK1
Mooi zo!
Hou ‘m nou maar voor altijd. Deze hoort bij jou.
—> Xantia 1.8 16V Elegance (2000), BX GTI 16V mk1 (‘89)
—> Vorige auto’s: Visa 14 TRS (‘85), BX 19 TZD (‘92), BX basis (‘86), Mercedes w123 300D (‘82), BX 19 TZD (‘91), BX 19 GT (‘86), ZX 1.8 furio (‘94), Peugeot 405 GRD (‘90)
Totaal aantal Berichten: 442
Geregistreerd: 17-04-2009
- XM V6.24V
- BX 16Valve
even vloeken in de kerk: ik wil wel wat pica’s van die ster zien
Renault 5 Alpine Turbo | Renault 21 Turbo ph1 | | Renault 21 Turbo ph2 | Renault 25 Baccara V6 Turbo | en div Alpines en RS
Totaal aantal Berichten: 664
Geregistreerd: 27-04-2010
- C3 VTR 1.6 HDI
- BX Millesime
- BX 16V MK2
- XM V6 24V
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF V6 Exclusive
- C25 2.5 Diesel Mobilehome
- CX Laagdaks prestige
Goed zo,
het zou echt wel spijtig zijn om zo’n bx weg te doen.
Het is echt een prachtexemplaar!
BX zei ik, toen lachten ze, 16 kleppen voegde ik er snel aan toe maar ze bleven lachen. Dan heb ik ze laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen.