Kijk, dat is mooi! Goed bezig en wees er zuinig op, maar dat was je toch al.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Ik ben nu een trd type 1 rijklaar aan het maken. Als deze eenmaal op kenteken staat gaat de leader de garage in en komt er dan alleen maar uit voor evenementen of bezoekjes Frankrijk.
Mooi!, dan kan de leader eindelijk met pensioen. Bij mij moest ie ook altijd hard werken als dagelijkse auto.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Ik denk dat de bx leader geïnspireerd is op Star Wars. die films kwamen uit van 1977 tot 1983.
Hier twee foto’s van de leader die ik in Duitsland heb gekocht.
Oh ja en deze 1.4 heeft inderdaad ook 5 versnellingen…
Heeft iemand de tijd om me (tegen betaling) te helpen met een lekkage linksvoor repareren? Stuur me dan een PM
Totaal aantal Berichten: 5465
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
?
Wat is dan de link precies?
Ik denk eerder aan de fictieve automerk Leader die in de strips van Michel Vaillant voorkomt.
(Maar dat is meer puur de naam Leader)
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 1069
- ID/DS DSuper
- BX 16 TRS
- ID/DS DSuper
- BX GTI automaat
- BX 19TGD Break
Lekkage linksvoor; kun je iets preciezer zijn?
Ik denk dan aan een retour van de hoofdremcilinder (natte plek linksvoor onder voeten van de bestuurder) of een retour van je veerpoot (natte plek bij je wiel)...
Totaal aantal Berichten: 558
- BX 16 TRS
- C5 3.0 HDi Tourer
Mooi ding zeg!!!!!!
Ik moest denken aan “sky leader” door het lettertype van leader en de keuze voor 2 kleuren grijs. Samen met het futuristische dashboard… Maar goed het is een interpretatie. De Digit is natuurlijk nog futuristischer.
De auto komt niet omhooog en lekt LHM in de buurt van het linkervoorwiel (zie foto), ook doen de remmen het niet. Ik vroeg me af of Remmen en Vering op één systeem zitten.
Ik heb nog geen NL kenteken dus moet ik hem thuis repareren, om dan naar de RDW te rijden met een ééndagskenteken. Vervolgens naar mijn garage voor een APK…
Vandaar mijn vraag, maar misschien moet ik die elders in het forum stellen?
Totaal aantal Berichten: 558
- BX 16 TRS
- C5 3.0 HDi Tourer
Remmen zijn op het systeem aangesloten.