Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
DS rijder schreef:Gaat waarschijnlijk niet lukken want op zondag is het landelijke evenement van de DSclub.Wordt geregeld door regio Zeeland en zal daar wel aanwezig zijn om te helpen opbouwen.Ben namelijk woonachtig in Zeeland en ook lid van deze regio. Veel succes met de meeting en zie de foto,s wel op het forum.
Groetjes Cor
Oja, ik moet sowieso vrij regelen dat weekend. Maar dat betekend dat we niet naar de bixmeet gaan maar naar Neeltje Jans. Hopelijk met de ‘nieuwe’ break tegen die tijd.
Totaal aantal Berichten: 771
- BX 1600 tzi automaat
@pascalvm de Flodder bx ligt nog uit elkaar, maar je weet het nooit, misschien is hij wel gedeeltelijk klaar tegen die tijd
Citroen Bx 1.6 TZI Automaat 1991 117.000km
Citroen Jumpy 2020 6700km
Citoen C5 exclusieve 2006 172.000
Peugeot 205 generation 1997 101.000km
Peugeot 205 xad bestel 295.000
Totaal aantal Berichten: 1069
- ID/DS DSuper
- BX 16 TRS
- ID/DS DSuper
- BX GTI automaat
- BX 19TGD Break
Dat is jammer; had ik waarschijnlijk ook kunnen lezen…
woutersmits schreef:DS rijder schreef:Gaat waarschijnlijk niet lukken want op zondag is het landelijke evenement van de DSclub.Wordt geregeld door regio Zeeland en zal daar wel aanwezig zijn om te helpen opbouwen.Ben namelijk woonachtig in Zeeland en ook lid van deze regio. Veel succes met de meeting en zie de foto,s wel op het forum.
Groetjes CorOja, ik moet sowieso vrij regelen dat weekend. Maar dat betekend dat we niet naar de bixmeet gaan maar naar Neeltje Jans. Hopelijk met de ‘nieuwe’ break tegen die tijd.
Ik ga gewoon naar beide!
Totaal aantal Berichten: 558
- BX 16 TRS
- C5 3.0 HDi Tourer
Ik kom ook!
-Gert
-Pascalvm
-Zandvoorta
-MWH.C,
-Bossinkje (onder voorbehoud!)
-Citroenbxcx
-BasisBIX
-Martijntje
-CBXType1
Leuk plan. Ik ga m’n best doen om ook even m’n wagen naar Nunspeet te sturen. Moeten nog wel nieuwe slofjes onder maar dat moet mogelijk zijn voor september.
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
pascalvm schreef:Dat is jammer; had ik waarschijnlijk ook kunnen lezen…
woutersmits schreef:DS rijder schreef:Gaat waarschijnlijk niet lukken want op zondag is het landelijke evenement van de DSclub.Wordt geregeld door regio Zeeland en zal daar wel aanwezig zijn om te helpen opbouwen.Ben namelijk woonachtig in Zeeland en ook lid van deze regio. Veel succes met de meeting en zie de foto,s wel op het forum.
Groetjes CorOja, ik moet sowieso vrij regelen dat weekend. Maar dat betekend dat we niet naar de bixmeet gaan maar naar Neeltje Jans. Hopelijk met de ‘nieuwe’ break tegen die tijd.
Ik ga gewoon naar beide!
Ik niet. Want of we zitten in Drachten zaterdag en dan is het toch ff te veel gedoe om via Neeltje naar huis te gaan of we zitten in (bij) Oostburg en dan is het net ff teveel gedoe om op en neer naar Nunspeet te gaan. Overigens zullen we dan dus met de DS break in Oostburg zijn dus dan heeft een bezoek aan een type1 BX meet weinig zin…
Op 17 september kan ik er helaas niet bij zijn, mijn vakantie en deze meeting laten zich niet goed combineren. Jammer, het is een leuk plan. De Sport en de Gris Neptune TRS blijven dus op stal / in het hok. Hopelijk een volgende keer.
Nunspeet is niet om de hoek, maar als het lekker nazomer weer is kom ik ook!
- ID/DS DSuper
- BX 16 TRS
- ID/DS DSuper
- BX GTI automaat
- BX 19TGD Break
- ID/DS DSuper
- BX 16 TRS
- ID/DS DSuper
- BX GTI automaat
- BX 19TGD Break
Misschien een idee om aansluitend in optocht hiernaartoe te gaan?
Persbericht Oldtimerfestival Meddo 2011
Waar en wanneer vindt het Oldtimerfestival Meddo 2011 plaats?
Het Oldtimerfestival Meddo vindt plaats op zaterdag 17 en zondag 18 september 2011 op een terrein nabij Illegoorweg
2, 7104 AR Winterswijk-Meddo, beide dagen van 10.00 uur tot 17.00 uur. Winterswijk-Meddo is een dorp
tussen Winterswijk en Eibergen in de Gelderse Achterhoek. De route naar het terrein wordt met borden “SCA” aangegeven.
De entree bedraagt € 6,00. Voor kinderen t/m 12 jaar is de toegang gratis. Parkeren kost € 1,00 per auto.
Wat is de kracht van het Oldtimerfestival Meddo?
In 2011 waren de weergoden ons minder goed gezind. Ondanks de ongemakken van een nat terrein en het mindere
weer, namen de eigenaren van oldtimers uit Nederland, Duitsland en België de moeite om af te reizen naar Meddo.
Ondanks de niet ideale omstandigheden, genoten meer dan 6.000 bezoekers van de bijna 1.000 oldtimers. Ook de
kinderen kwamen aan hun trekken: onze jongste bezoekers worden elk jaar weer met allerlei activiteiten geamuseerd.
Het is inmiddels een traditie geworden: de aftocht op zondagmiddag. Langs de toegangswegenverzamelen zich oldtimerliefhebbers
om de deelnemers uit te zwaaien. Op het showterrein daarentegen ontstaat een rij van deelnemers
voor de infostand die het aandenken komen afhalen. Velen bedanken de organisatoren voor de gezelligheid. Zonder
uitzondering wordt het evenement gekenmerkt als een gemoedelijk samenzijn van oldtimerliefhebbers in een ongedwongen
sfeer met een grote variëteit aan bezienswaardigheden. Een degelijke organisatie en de vriendelijke prijzen
van de (warme) versnaperingen op het terrein en de dranken in de tent, maken er een echt oldtimerfeest van.
Wat is er te zien op het Oldtimerfestival in Meddo 2011?
Sinds 17 jaren begeeft zich alles wat rookt, ronkt en roest (tractoren, landbouwmachines, personen- en vrachtauto’s,
stationaire- en wegmotoren) met een ruime levenservaring (30 jaar of ouder) in het 3e weekend van september naar
het Oldtimerfestival Meddo. Naast oldtimers is er een uitgebreide onderdelen- en hobbymarkt. Voor kinderen is er
vertier en vermaak geregeld.
Verschillende oldtimerclubs zullen het Oldtimerfestival Meddo 2011 aandoen tijdens een rondrit. Nadere informatie
hierover wordt bekend gemaakt op onze internetsite.
Joanne van Zadelhoff komt met haar roofvogels naar Meddo voor een indrukwekkende show. Joanne behoort tot de
jongste valkeniers van Nederland. In 2008 kwam de toen 19 jarige valkenier al in de publiciteit door een uitgebreid
artikel in het regionale dagblad. Daarin stond te lezen dat de geboren en getogen Ruurlose al op 14 jarige leeftijd
tijdens een bezoek aan een vogelpark in aanraking kwam met roofvogels. Sindsdien stelt ze alles in het werk om zich
te kwalificeren tot valkenier. Tijdens het Oldtimerfestival Meddo 2011 zal zij haar kunnen en dat van haar vogels tonen.
Waar kan men nadere informatie verkrijgen?
Geadviseerd wordt om eerst onze internetsite te raadplegen. Belangstellenden kunnen voor nadere informatie ook tussen
19.00 uur en 20.00 uur bellen naar 06-30939965. Schrijven of e-mailen kan naar:
Oldtimerfestival Meddo
Vragenderweg 72
7134 NA Vragender
e-mail: .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Op de internetsite treft u tevens een routebeschrijving aan.
Onze internetsite is:
http://WWW.MEDDO.INFO
Wie kunnen deelnemen aan het Oldtimerfestival in Meddo?
Iedereen met een oldtimer kan mits tijdig ingeschreven gratis deelnemen. Om deelnemers en bezoekers voldoende
ruimte te bieden, kunnen wij elke dag 1.000 voertuigen toelaten. Een tijdige aanmelding is noodzakelijk. Deelnemers
krijgen -indien tijdig aangemeld- een lunchpakket, consumptiebonnen en een herinnering uitgereikt. De inschrijving
sluit op 1 augustus 2011 of bij het bereiken van 1.000 voertuigen per dag.
——————————————————————————————————————————————————————————-
Noot voor de redactie, niet bestemd voor publicatie
Mocht u foto’s wensen dan kunt u deze van onze website downloaden. Via deze ingang worden tevens de laatste
ontwikkelingen bekend gemaakt. Mocht u specifieke vragen hebben dan kunt u contact met mij opnemen:
Penningmeester S.C.A.
Johan W. Zweerink
Twente-Route 16
7055 BC HEELWEG
telefoon 06-53765874 (b.g.g. graag bericht in de voicemail inspreken)
e-mailadres: .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Totaal aantal Berichten: 1802
- BX 19 GT
- Traction Avant 11BL
Ziet er leuk uit. Zo’n echt boerenoldtimerevenement , met een boel tractoren en stoommachines. Maar past dat allemaal wel lekker? Zo’n type1-meet verwacht ik niet heel vroeg eigenlijk, dan wat elkaars auto’s bekijken e.d., nog een flink stuk rijden en dan nog net een paar uurtjes pakken op zo’n oldtimerdag.
In de Achterhoek is dan trouwens ook een evenement van de vereniging Elk Merk Waardig, bedoeld voor liefhebbers van minder geliefde old-/youngtimers/alles. Die zouden zo’n ladinkje BX’en ook wel leuk vinden. Maar alleen daarvoor naar de Achterhoek crossen is ook weer zowat, dat zal kleinschalig zijn. En dan past het dus helemaal niet meer als je alles wil doen.
Misschien is het nog niet eens zo’n gek idee om de type1-meet wat naar het Oosten te verplaatsen?
- ID/DS DSuper
- BX 16 TRS
- ID/DS DSuper
- BX GTI automaat
- BX 19TGD Break
Ik ben wel voor;
(en welk evenement maakt mij niet zoveel uit)
Lijkt me leuk; eerst ergens verzamelen en dan in optocht naar een evenement?
Best stoer om dan met een stuk of 10 BX type 1 `s ergens een terreintje op te draaien…
Op het het evenement in Meddo zijn we met de BX-en niet welkom zie ik net;
het voertuig moet 30 jaar of ouder zijn…
Totaal aantal Berichten: 1802
- BX 19 GT
- Traction Avant 11BL
Hm, dat is jammer. Meddo niet dus. En ik weet niet of de andere BX-bezitters hier zitten te wachten op een klein groepje mafkezen eigenaar/liefhebber van onbeminde auto’s. Ik ken toevallig wat leden via hun topic op Autoweek waardoor het me leuk lijkt, maar jullie moeten zelf bepalen…
Daarbij is de Achterhoek weer een heel stuk verder voor sommigen.
- ID/DS DSuper
- BX 16 TRS
- ID/DS DSuper
- BX GTI automaat
- BX 19TGD Break
Misschien een idee om het lijstje gewoon dan zo te maken om te kijken wie er zin heeft?
type 1 meeting:
-Gert
-Pascalvm
-Zandvoorta
-MWH.C,
-Citroenbxcx
-BasisBIX
-Martijntje
-CBXType1
Onder voorbehoud:
-Bossinkje,
-Ari74,
-M.Carrot,
aansluitend in optocht naar evenement EMW:
-MWH.C,
-Pascalvm,
Onder voorbehoud:
Totaal aantal Berichten: 735
- BX 1.4
- XM TurboCT Pallas
Ik wil ook best mee naar zo’n EMW evenement hoor als ik er ben, waarschijnlijk als ik er ben ben ik dan toch afhankelijk van MWH… Of ik moet lopend naar huis.
EX:
Citroën BX 1.4 “Bixnix”
Renault Clio 1.4 RTi
Seat Ibiza 1.4 16v S