Mooi dat je nu weet wat het is.
Het is goed mogelijk dat 8 volt te weinig is. Volgens mij moet het gewoon 12 volt zijn namelijk. Als ik jou was zou ik gewoon een by-pass maken met een drukknopje. Werkt altijd.
Succes.


























Totaal aantal Berichten: 7586
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Mwah - gewoon eens de verbindingen nalopen? Hoef je niet zelf een zelf op een ‘choke’knopje te drukken.
Uiteraard! Eerst verbindingen nalopen, maar ik neem aan dat hij dat als eerste heeft gedaan?













Totaal aantal Berichten: 1205
Geregistreerd: 17-09-2004
- GS/GSA X1
- XM V6 Pallas
8V klopt wel volgens specialisten: tijdens het starten trekt de startmotor veel stroom, zodat er samen met kabelverliezen zeker niet de volle 12V overblijft voor de rest van de installatie. Mijn truc: even de startmotor loskoppelen (draad bij accu) en dan nogmaals meten - zou veel dichter bij de 12V moeten liggen.
Garages hebben nog wel goede gebruikte koudstartinjectors liggen om te checken of die het wel doen in jouw circuit.
Rogier, Citroën GSA X1 1984, XM V6 Pallas 1994, Lexus GS300h 2014
Ex: Xantia HDI Break 2000, CX 22 TRS 1989, XM TD12 1993, P205 Forever D 1995, XM V6 Exclusive 1996, Fiat GrPunto 2006, CX 2400IE Pallas C-matic 1978, BMW 320i 2005, Porsche 968 1994, MB B180CDI 2014, Toyo Prius 2012, BMW 325Ci Cabrio 2005