Bedoeld wordt makkelijk 180 bij helling af natuurlijk
DS3 82 VTi So Chick, zwarte 17 inch Clover velgen in de zomer en zilveren 16 inch Dezent velgen in de winter.
Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
Mijn DS3
http://www.v-maxx.com/nl/show-your-ride/citroen/ds3-16i-vti/van-boekel-from-the-netherlands/
De eerste citroen bij v-maxx
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Vanochtend rond 07.15 op de A1 gespot, t.h.v. van knooppunt Hoevelaken (richting Apeldoorn): een Rouge Sanguine gekleurde DS3 met wit dak en witte Bellone velgen. Iwanb?
Nee, helaas dat was ik niet!
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0
- BX 16V MK2
Hij leek ook niet verlaagd, maar het kon zomaar zo zijn natuurlijk
Is er hier iemand die dagelijks in een gele DS3 (zwart dak) vanaf Utrecht over de A12 richting het westen rijdt, en dan afslag Bodegraven/Leiden neemt?
Al twee keer gespot de afgelopen weken….. Je hebt een zonnebril op
@Freak: reed jij nou afgelopen dinsdag- of woensdagochtend over de A2 van Utrecht naar Amsterdam? Ik kwam bij Maarssen de snelweg op en we hebben tot de A9 bij Holendrecht achter elkaar gereden. Ik zwaaide nog toen ik de A2 af ging…
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Gisteren heb ik dan eindelijk mijn DS3 mogen ophalen! Helaas was de dealer vergeten de gevraagde kentekenplaten met opgelegde letters te plaatsen en ook de versnellingspookknop was niet degene die ik had besteld, dus ik moet volgende week weer terug. Daarnaast zal ik nog de bagagebeschermbak wat beter passend gaan maken, want die past aan de rechterzijde voor geen meter… Maar dit alles mag de pret niet drukken!
Aan degenen die een alarmsysteem door Citroën hebben laten inbouwen, waar zit bij jullie de bewegingssensor? Ik vraag dit omdat die van mij nogal opzichtig is geplaatst op het sierstuk rondom de versnellingspook.
Die lederen pook zou ik laten zitten, die kunststof pookknoppenworden erg glad bij een beetje zweethandjes, ik had achteraf graag een lederen gehad in ieder geval
- BX 16V MK2
Gave DS3, Nitro+! Is dit een E-HDI?
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
Y@KUZA schreef:Die lederen pook zou ik laten zitten, die kunststof pookknoppenworden erg glad bij een beetje zweethandjes, ik had achteraf graag een lederen gehad in ieder geval
In geval die gladde pookknop me niet bevalt, kan ik altijd nog deze lederen weer terug plaatsen. Maar hoe dan ook, die andere pookknop zal de dealer gewoon moeten leveren want daar is immers voor betaald.
@Poekoek: Thanks! Ook mijn DS3 is inderdaad een e-HDi.
Ik moet overigens mijn bewering dat Citroën het alarm heeft ingebouwd wijzigen, het is namelijk door een derde partij gedaan (AMS Mobile te Amsterdam). Ook mijn bewering dat het zwarte geval bij mijn versnellingspook een bewegingssensor is klopt niet, dat moet de invoerunit zijn die je zal moeten gebruiken om het alarm te stoppen indien de afstandsbediening van je sleutel niet werkt. Desondanks vind ik dat ze deze invoerunit beter in het zwarte bakje tussen de versnellingspook en de middenconsole hadden kunnen plaatsen, nu contrasteert het namelijk wel heel erg met dat chromen sierstuk (het irriteert me nu al…).
Die pookknop wordt niet zweterig, maar loei heet in de zon!
Ik heb een rouge carmen geval, de zwarte (overigens ook plastic/alu) ligt in de huiskamer)
(Ik heb er geen lederen geval bij gehad)
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
Scottie schreef:(Ik heb er geen lederen geval bij gehad)
Heeft jou DS3 ook lederen bekleding? De lederen pookknop wordt namelijk alleen geleverd bij het Cuir Claudia-pakket óf je moet ‘m als accessoire aanschaffen.
Nope, Malle Hakinen… daar zal het hem wel in zitten.
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Nitro+ schreef:Aan degenen die een alarmsysteem door Citroën hebben laten inbouwen, waar zit bij jullie de bewegingssensor? Ik vraag dit omdat die van mij nogal opzichtig is geplaatst op het sierstuk rondom de versnellingspook.
Bij mij zitten er twee sensoren bijna bovenaan de binnenkant van de raamstijlen van de voorruit, eentje links en eentje rechts. Niks te bekennen op het sierstuk rondom de versnellingspook hier.
Mooie auto!