CX onbetrouwbaar?
Arjan Verkade












































Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
> 25000 berichten












































Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 31 juli 2011 08:46 PM
[ # 61 ]
DriverD





























Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
> 10000 berichten





























Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 31 juli 2011 09:26 PM
[ # 62 ]
Wat er niet op zit, kan ook niet kapot!
Citroen!
Arjan Verkade












































Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
> 25000 berichten












































Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 31 juli 2011 09:43 PM
[ # 63 ]
Tja met die gedachte kan je het beste een 2CV kopen
Een grote Citroën hoort luxe te zijn vind ik persoonlijk
break23m


























Totaal aantal Berichten: 7586
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
> 7000 berichten


























Totaal aantal Berichten: 7586
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 31 juli 2011 11:43 PM
[ # 64 ]
DriverD schreef:Niet persoonlijk bedoeld, maar:
Toch even een tegengeluid: Als ik moet kiezen tussen het onderhouden van een DS of het compleet leeglopen op een CX, met zijn grote hoeveelheid kunststof en stekkers, weet ik het wel!
Ja, ik ook. Maar mijn ervaring is precies omgekeerd: onderhoud bij de CX en leeggelopen op een DS .