3 van de 8
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

hoe ver is jou citroen ingesneeuwd?
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 27 november 2005 05:21 PM
  [ # 31 ]
Simpele Ziel schreef:

Nu dat de Xantia eruit is mag de XM in de garage staan dus dat scheelt.
Hagel heb ik gister niet echt mee gekregen, ondanks dat ik toch door 3 provincie’s ben gereden…

En de Xantia heeft alleen regen op zijn dak gehad. BTW in twee dagen tijd is tie erg smerig geworden. Die baggerpolderwegen hier, gek word je ervan. En de Xant was zo mooi schoon. IK zal haar weer netjes poetsen binnenkort.

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7098

Gepost: 27 november 2005 05:24 PM
  [ # 32 ]

En dat terwijl dat de xantia een perfect kleurtje daarvoor heeft…vuil merk je pas als je de xant gewassen hebt…

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami Super
Gepost: 27 november 2005 05:33 PM
  [ # 33 ]
Simpele Ziel schreef:

En dat terwijl dat de xantia een perfect kleurtje daarvoor heeft…vuil merk je pas als je de xant gewassen hebt…

Veel vuil is er al afgespoeld, ik zal ‘ns een foto maken als het weer bar en boos is. Nite schrikken dan. De Xant bevalt uitstekend btw. Wat een soepel motortje en heerlijk stil. Echt heel relaxed.

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7098

Gepost: 27 november 2005 05:34 PM
  [ # 34 ]
hogervp schreef:

Veel vuil is er al afgespoeld, ik zal ‘ns een foto maken als het weer bar en boos is. Nite schrikken dan. De Xant bevalt uitstekend btw. Wat een soepel motortje en heerlijk stil. Echt heel relaxed.

Dat kan ik niet vaak genoeg horen… Ik vind het nog steeds jammer dat ik mijn pa niet zo gek kreeg om hem naar een mooie locatie te rijden voor een fotoshoot…dus alle foto’s zijn welkom :photo Cool

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten

- Ami Super
Gepost: 27 november 2005 05:39 PM
  [ # 35 ]
Simpele Ziel schreef:
hogervp schreef:

Dat kan ik niet vaak genoeg horen… Ik vind het nog steeds jammer dat ik mijn pa niet zo gek kreeg om hem naar een mooie locatie te rijden voor een fotoshoot…dus alle foto’s zijn welkom :photo Cool

Ik zal een mooi plekje opzoeken. Aan de dijk bij Huisduinen, of langs het Amstelmeer. Komend voorjaar langs de bollenvelden. De Xant zal het nodige te zien krijgen. De kinders zijn al gewend en vinden de auto heerlijk rijden. Ze hebben alle ruimte achterin. Maar goed dat hebben ze in de Berlingo ook, maar dit is weer net ff anders.

Iemand nog doneren?

Profiel  

EvelienBX
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 759

Gepost: 27 november 2005 09:24 PM
  [ # 36 ]

bx zo ingesneeuwd dat ie het nu gewoon helemaal niet meer doet Crying or Very sad  Crying or Very sad
hij start niet meer!! Hele middag aan gelkooit, wil gewoon niet meer starten, nu is ook nog daardoor de accu leeg….
nou ja, dan moet ie maar blijven staan, totdat de sneeuw weg is, dan zien we wel verder. maar ik baal wel!

foto’s van vanmiddag, nog steeds wit Shocked

oja, en de ruitenwisser is afgebroken, door het gewicht van de sneeuw….  Confused

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 27 november 2005 10:13 PM
  [ # 37 ]

http://lelijkeeend.multiply.com/photos/album/15

Kijk daar maar eens. Halve meter. En m’n ruitenwissers zijn niet bezweken onder het gewicht van de sneeuw Wink

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

EvelienBX
> 700 berichten

Gepost: 27 november 2005 10:14 PM
  [ # 38 ]
M&M schreef:

Geen sneeuw gezien ... hooguit wat natte troep die erop lijken moest , mooi weer was het iig niet Laughing

haha, ik vind de sneeuw wel wat hebben, het is wel mooi en leuk, maar het is ook best lastig!

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten

- Ami Super
Gepost: 27 november 2005 11:30 PM
  [ # 39 ]
Lelijke Eend schreef:

Kijk daar maar eens. Halve meter. En m’n ruitenwissers zijn niet bezweken onder het gewicht van de sneeuw Wink

Ongelooflijk, wat is er veel gevallen daar. Lijkt wel op die sneeuwmassa die we begin maart hebben gehad. Ik heb daar nog wat foto’s van. Als ik tijd heb zal ik ze posten.

Patrick

Iemand nog doneren?

Profiel  

EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5008

Gepost: 27 november 2005 11:34 PM
  [ # 40 ]

De Xantia was niet zo ingesneeuwd, maar de 205:

205 in sneeuw
205 in sneeuw

En de oostweg zag er toen wij vertrokken zo uit (oostweg is voor de kenners de weg waar je opkomt als je van de snelweg bij de stoplichten links gaat, we rijden hier richting snelweg):
Oostweg

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 27 november 2005 11:35 PM
  [ # 41 ]
hogervp schreef:
Lelijke Eend schreef:

Ongelooflijk, wat is er veel gevallen daar. Lijkt wel op die sneeuwmassa die we begin maart hebben gehad. Ik heb daar nog wat foto’s van. Als ik tijd heb zal ik ze posten.

Patrick

Dat was ook in maart Laughing

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

EvelienBX
> 700 berichten

Gepost: 27 november 2005 11:41 PM
  [ # 42 ]
EW schreef:

De Xantia was niet zo ingesneeuwd, maar de 205:

205 in sneeuw
205 in sneeuw

En de oostweg zag er toen wij vertrokken zo uit (oostweg is voor de kenners de weg waar je opkomt als je van de snelweg bij de stoplichten links gaat, we rijden hier richting snelweg):
Oostweg

dat komt bekend voor!  Laughing
ook zo’n laag! hele auto weg!

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 27 november 2005 11:52 PM
  [ # 43 ]

als testtuffer voor DAF ff van eindhoven naar ergens in de buurd van bastonge gereden om 0600 vertrokken ri maastricht.
eindhoven tot 30 km voorbij weert was 10 a 15 cm sneeuw op de linkerbaan.
30 tot 45 kmh op de rechterbaan, gues were i was driving hehehe.

50+ kmh op de linkerbaan dus.
probeer dit niet met je gewone tuut, 40 ton heeft wat meer gewicht dan 1 ton dus meer wieldruk =meer grip.

vervolgens begon het sneeuw gedoe weer NA luik omgeving remouchamps, op 700 mtr hoogte was het pas wit.
rijden daar was gewoon, zoute weg dus weinig tot geen sneeuw. en nog lrijgen die zotten hun auto’s op hun kant, Jaja diverse blikjes in de berm gezien.
ook in nl overigens hihi, we doen niet onder qua domheid jegens onze zuiderburen.
op de een of andere manier weten zij en wij onze gaspedalen niet los te laten, maar eerder dieper in te drukken.

gekken op de weg!

diverse gespot, om ze enkele km verderop weer in de kou buzzy te zien al dan niet met blikschade en hun tuut op de kant.

wat te doen bij zulke omstandigheden?
gas los, controleer de weg grip omstandigheden, rijd niet harder dan je kan overzien .
en last but least !!!! erg belangrijk,,, noopte mij om met 40 ton op de linker baan te gaan rijden ivm kort op volgen,,,, HOUD VET VEEL AFSTAND.

doe geen plotse bewegingen maar laat je gas los en ga gecontroleerd aan het manouvreren.

verder? tja een zakje geluk met mazzel kan geen kwaad.
maar besef thuis komen is belangrijker dan snel hup hup opzij opzij opzij IK kom eraan ...

greets van wupke Wink die nu weet wat het is om geheel tegen je wil in gas te moeten geven om brokken te voorkomen,,, tja ook mijn trailer wilde gaan scharen,,, rest 1 optie, gas erop en niet scharen.

willen jullie aub niet meer zo kort om mn tailgate rijden!! Wink

Profiel  

EvelienBX
> 700 berichten

Gepost: 27 november 2005 11:56 PM
  [ # 44 ]
kreazyV8wuppo schreef:

willen jullie aub niet meer zo kort om mn tailgate rijden!! Wink

oh wees maar niet bang, mijn auto komt voorlopig niet van z’n plaats hoor Laughing

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten

- Ami Super
Gepost: 28 november 2005 12:00 AM
  [ # 45 ]
Lelijke Eend schreef:
hogervp schreef:
Lelijke Eend schreef:

Patrick

Dat was ook in maart Laughing

hmm, heb ik niet alle posts goed gelezen? Dacht dat het actueel was. Maakt de foto’s niet minder indrukwekkend btw!

Iemand nog doneren?

Profiel  

3 van de 8
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook