Totaal aantal Berichten: 27945
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ja, ooit eens een jaar of 2 geleden.
Liefst zou ik ze even uitwisselen met wat reserve relais, maar die heb ik hier nog niet.
Ik wil denk wel even de pinnen op roest en andere rottigeheid controleren binnenkort.

- CX 25 GTi Turbo 2
Eindelijk was het even droog buiten. Dus even die ABS relais onder het reserve wiel bekeken.
Niets aan de hand op het oog. Toch maar even de remreiniger er overheen, toen haalde ik met een doek er toch een viese bruine laag af. Daarna even een kwartiertje rond gereden en tot mijn verbazing bleef het lampje uit.
Nu lekker met een laag vaseline terug gezet. Ook direct die andere stekkers gedaan die daar naast zitten.
Terwijl voordat ik begon in de 2 minuten die ik gereden had om de CX naar een plek te rijden met wat meer ruimte het lampje minimaal al 6 keer aan of uit was gegaan
Ik ben er nog niet zeker van dat het opgelost is, dus nog even afwachten hoe het eruit ziet naar meer kms

Totaal aantal Berichten: 7586
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Zou het zo simpel zijn? Zou zomaar kunnen natuurlijk. Ik moet toch eens opletten of mijn lampje eigenlijk wel brand als ik het contact aanzet.

- CX 25 GTi Turbo 2
Half uurtje gereden, nog geen lampje