Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
...Wordt iedere nieuwe DS3 zo netjes onthuld?
Miss is dit dealer afhankelijk maar die van mijn vriendin en die van mij werden op deze manier!
En dat heeft toch wel iets
Heb nog gevraagd wat zo’n hoes kost maar rond de 350 euro vond ik toch te veel van het goede.
DS3 E-hdi - Blanc Banquise/ Noir Onyx - Pack Perfo - Pack select my way comfort - Interieuraccenten wit
Totaal aantal Berichten: 74
- DS 3 1.6 e-Hdi So Chic
vandaag bericht gehad dat de DS3 4 me ook binnen is gekomen. (laatste week juni besteld, is dus ca. 5 weken). nu nog een weekje wachten tot ik hem op mag halen, maar een dezer dagen natuurlijk alvast gaan kijken!
DS3 e-Hdi, Gris Thorium/Rouge Carmen, Carmen Dashboard, Pack Perfo, Pack Comfort, Pack HiFi/USB, Borbet X8 16” (en in de winter InterAction Meteor 15”)
echt ongelooflijk snel.
veel rijplezier en ff foto maken.
Nitro+ schreef:...Wordt iedere nieuwe DS3 zo netjes onthuld?
Iedere DS3? Dat weet ik niet, maar toen ik die van mij ging ophalen was dat de eerste die bij Rovam zo “onthuld” werd. Dat was in oktober vorig jaar, er reden er toen al wel een boel rond.
Ik heb zo het vermoeden dat dit onderdeel is van het totale verkoopconcept. Zo worden er door Citroen ook eisen gesteld aan de manier waarop de DS3 in de showroom staat heb ik me laten vertellen door de verkopers.
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
jev schreef:Ik heb zo het vermoeden dat dit onderdeel is van het totale verkoopconcept. Zo worden er door Citroen ook eisen gesteld aan de manier waarop de DS3 in de showroom staat heb ik me laten vertellen door de verkopers.
Mijn vraag was eigenlijk min of meer sarcastisch bedoeld. Ik heb namelijk al veel foto’s voorbij zien komen waar een nieuwe DS3 heel mooi onder een hoes vandaan wordt onthuld aan de klant, mijn ervaring was echter heel anders…
Ik denk dus inderdaad dat het dealerspecifiek moet zijn en geen eis vanuit Citroën Nederland.
Totaal aantal Berichten: 31
- DS 3 1.6 ehdi so chic airdream
Het vervelende voor mij is nu dat hij eigenlijk te snel gearriveerd is…..
Want ik krijg geld van mijn vorige werkgever, alleen als ik pech heb ontvang ik
dat pas eind september.
Maar ja als de levertijd ipv 12 weken 5 wordt hmmmm
dus met vette pech rijd ik pas eind september…...
Mijn DS3 stond bij de dealer ook netjes binnen onder de hoes. Ik weet niet of dit speciaal DS3 is of normaal bij deze dealer. Een ander model werd er namelijk ook zo afgeleverd.
Oorspronkelijk zou de levering eind oktober/begin november zijn. Maar over 6 nachtjes slapen is hij gepoetst en mag ik hem ophalen!
Daarna gelijk deze velgen eronder
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
poster schreef:Oorspronkelijk zou de levering eind oktober/begin november zijn. Maar over 6 nachtjes slapen is hij gepoetst en mag ik hem ophalen!
Zo hé! Zo maar even een kwartaal eerder! Heb jij jou DS3 soms ook eind juni besteld?
Met al die korte levertijden van de afgelopen week, lijkt het erop dat de fabriek halverwege juli even een tandje bij heeft gezet.
Zo uit mijn hoofd is hij ongeveer op 10 juni besteld. Levering zou lang duren vanwege de navigatie. Kennelijk is dat eerder opgelost!
Goed bezig zijn ze daar in de fabriek is die van mij er ook lekker snel
Hey poster mooie velgen hoor zullen toppiestaan onder de zwarte bolide. Ik heb zelf deze velgen aangeschaft.
Maar dat zijn ook mooie!
Ik ben in elk geval langer op zoek geweest naar velgen dan naar de DS3, dat zegt ook wel wat eigenlijk. Ik heb speciaal gezocht naar velgen waar de gaten voor de wielbouten symmetrisch waren, daar heb ik een beetje een tic voor…
Wat kan een week toch lang duren als je weet dat ie eraan komt…
Totaal aantal Berichten: 31
- DS 3 1.6 ehdi so chic airdream
poster schreef:Maar dat zijn ook men in elk geval langer op zoek geweest naar velgen dan naar de DS3, dat zegt ook wel wat eigenlijk. Ik heb speciaal gezocht naar velgen waar de gaten voor de wielbouten symmetrisch waren, daar heb ik een beetje een tic voor…
Wat kan een week toch lang duren als je weet dat ie eraan komt…
wat denk je van 1,5 maand terwijl ik weet dat ie er al is
Oei, dat is helemaal dramatisch. Dan mag ik niet klagen…