Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Dank je!
CestLaVie schreef:Niks te bekennen op het sierstuk rondom de versnellingspook hier.
Damn! Heb ik dat dus blijkbaar weer! Ik zal binnenkort maar eens proberen om dat zwarte geval los te peuteren en te verplaatsen naar het zwarte bakje achter de versnellingspook.
Erikkral schreef:@Freak: reed jij nou afgelopen dinsdag- of woensdagochtend over de A2 van Utrecht naar Amsterdam? Ik kwam bij Maarssen de snelweg op en we hebben tot de A9 bij Holendrecht achter elkaar gereden. Ik zwaaide nog toen ik de A2 af ging…
Nee, daar kom ik niet. Dus je hebt naar een onbekende gezwaaid
Ik rij voorlopig elke dag (tot de files weer beginnen, dan zal het weer meer treinen worden) de A20 en de A12 af, vanaf Rotterdam tot aan Utrecht (en vice versa natuurlijk)...
Freak schreef:Is er hier iemand die dagelijks in een gele DS3 (zwart dak) vanaf Utrecht over de A12 richting het westen rijdt, en dan afslag Bodegraven/Leiden neemt?
Al twee keer gespot de afgelopen weken….. Je hebt een zonnebril op
Haha, ja, dat ben ik. Heb je inderdaad een paar keer gezien voor / achter me. Elke dag rij ik daar op de A12, van Bunnik naar Leiden.
Zal de volgende keer zwaaien
Zojuist terug uit Parijs met de DS3 en dit heb ik gespot op de Champs Elysees.
En nog een proto.
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
@DS3-Black: Is het wat dat C42? Misschien heb ik het wel totaal bij het verkeerde eind, maar ik krijg altijd het gevoel dat C42 best klein oogt.
Gespot: de mijne!
@Nitro+ Ik heb niet zo op de proto gelet, alleen even snel een foto gemaakt en toen de kelder in naar de DS3. Maar de auto kwam in ieder geval niet groter over als een DS3. Verder ben ik nieuw in de Citroen familie dus let nog niet zo op de ontwikkelingen.
Totaal aantal Berichten: 482
- DS 3 1.6 eHDI airdream so chic
- DS 3 puretech 110 ines de la fressange 1.2 vti
sinds een paar dagen gespot in mijn casa:
Citroen DS3 eHDI So Chic,Gris alu + noir onyx, select comfort, metallisee bicolore, 3D achterlichten
DS3 1.2vti 110pk puretech Innes de la fressange
Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
Ik wist niet dat een ds3 zo hoog was???
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
hoe bedoel je??
Citroen DS3 eHDI So Chic,Gris alu + noir onyx, select comfort, metallisee bicolore, 3D achterlichten
@ray78 Nu nog even zelf gaan knutselen om de DRV LEDs er in te maken
DS3-Black schreef:@ray78 Nu nog even zelf gaan knutselen om de DRV LEDs er in te maken
in theorie zou het net kunnen,met 1 LED er achter geplakt….grootste struikelblok is nog steeds om de kap te liften van het chassis,wil eens de bekijken of er wat te tunen valt met de motor(loopt nu maar 7 km/u)
@ray78 Zo doe maar luxe, je heb de eerste volledig elektrisch aangedreven DS3. Het mooiste is om er 6 kleine LEDjes per kant in te krijgen of in ieder geval een paar onder elkaar zodat je wel een streek krijgt.
@ds3 black: zo had ik het nog niet eens bekeken (1ste elektrische DS3 Racing) als ik er 1 LED achter kan krijgen,ben ik er…de schaal is maar 1:16…moet wel heel voorzichtig de vierkantjes er uit zien te krijgen en dan nog kijken hoe de LED te plaatsen Vooralsnog blijft het probleem om de kap te liften van de rest,alle schroeven er uit en nog niet los willen…