4 van de 8
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

hoe ver is jou citroen ingesneeuwd?
EvelienBX
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 759

Gepost: 28 november 2005 12:01 AM
  [ # 46 ]
hogervp schreef:
Lelijke Eend schreef:
hogervp schreef:
Lelijke Eend schreef:

http://lelijkeeend.multiply.com/photos/album/15

Kijk daar maar eens. Halve meter. En m’n ruitenwissers zijn niet bezweken onder het gewicht van de sneeuw Wink

Ongelooflijk, wat is er veel gevallen daar. Lijkt wel op die sneeuwmassa die we begin maart hebben gehad. Ik heb daar nog wat foto’s van. Als ik tijd heb zal ik ze posten.

Patrick

Dat was ook in maart Laughing

hmm, heb ik niet alle posts goed gelezen? Dacht dat het actueel was. Maakt de foto’s niet minder indrukwekkend btw!

die foto’s van mij, zijn wel actueel. die zijn van vandaag en gisteren Very Happy 26 27 nov 2005

dat is mijn broer bij mijn bx, die probeerd um te fixen, maar hij doet het niet, en moet dus w88 tot sneeuw weg is

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 28 november 2005 12:03 AM
  [ # 47 ]
hogervp schreef:
Lelijke Eend schreef:
hogervp schreef:
Lelijke Eend schreef:

http://lelijkeeend.multiply.com/photos/album/15

Kijk daar maar eens. Halve meter. En m’n ruitenwissers zijn niet bezweken onder het gewicht van de sneeuw Wink

Ongelooflijk, wat is er veel gevallen daar. Lijkt wel op die sneeuwmassa die we begin maart hebben gehad. Ik heb daar nog wat foto’s van. Als ik tijd heb zal ik ze posten.

Patrick

Dat was ook in maart Laughing

hmm, heb ik niet alle posts goed gelezen? Dacht dat het actueel was. Maakt de foto’s niet minder indrukwekkend btw!

Ik heb inderdaad niet duidelijk vermeld dat die foto’s niet actueel zijn hoor Wink

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 28 november 2005 01:24 AM
  [ # 48 ]

Geen sneeuw hier in Haarlem….maar wel (voor het eerst deze winter) al om 19.00 uur ijs op de ramen van de auto’s.
Renz moest krabben. Smile

Doet ie altijd met het toegangspasje van de kazerne…..niks zeggen hoor jongens, maar ik weet nu wel een nuttig Sinterklaascadeautje voor hem Wink 

Hmm…..dat temperatuurmetertje buiten op het raam geeft nu + 1 graad aan….dat klopt dus niet. Surprisedops:

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 28 november 2005 01:29 AM
  [ # 49 ]

Kan best klopen, woningen stralen nu eenmaal een beetje warmte uit Wink

Profiel  

paso
> 9000 berichten
Totaal aantal Berichten: 9613

Gepost: 28 november 2005 01:34 AM
  [ # 50 ]
Lelijke Eend schreef:

Kan best kloppen, woningen stralen nu eenmaal een beetje warmte uit Wink

ja maar dat deden ze daarvoor ook al Confused

eigenlijk is het iets simpeler ik had het hier vandaag ook opgemerkt : eerst begint het aan te vriezen maar na een tijdje sluipt er bewolking (mist) over het land waardoor we geen open hemel meer hadden, gevolg dat het ook niet meer vriest

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten

Gepost: 28 november 2005 01:38 AM
  [ # 51 ]

Het ging er mij even om dat de temperatuurmeter die aan een huis geschroefd is altijd beinvloed wordt door de temperatuur van het huis.

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 28 november 2005 01:44 AM
  [ # 52 ]
Lelijke Eend schreef:

Het ging er mij even om dat de temperatuurmeter die aan een huis geschroefd is altijd beinvloed wordt door de temperatuur van het huis.

Nou.,....die meter hangt op 5 cm afstand van een thermopane raam, maar ik zal eens een uurtje met dat ding midden in de tuin gaan zitten en dan nog eens meten. Laughing  Wink

Nee…bij Renz zaten er allemaal bevroren druppels (van de mist denk ik) op z’n auto en op zijn raam zat ook al een dun laagje ijs, dus de temperatuur was beneden nul.
En Evelien (en buren) in het Oosten mogen wel een warm wolletje aantrekken, want het kan daar in het oosten flink koud worden vannacht. Wink

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 28 november 2005 01:46 AM
  [ # 53 ]

Heb zelfs hier in Zeeland al moeten krabben vanavond… En ‘t is NIET mijn hobby!! Heb de spuitbus ijsverwijderaar maar uit ‘t stof getrokken net…

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten

Gepost: 28 november 2005 01:50 AM
  [ # 54 ]
Bram schreef:

Nou.,....die meter hangt op 5 cm afstand van een thermopane raam, maar ik zal eens een uurtje met dat ding midden in de tuin gaan zitten en dan nog eens meten. Laughing  Wink

Zoals ik al zei: een temperatuurmeter wordt niet beinvloed door het huis waar het aan hangt Wink Laughing

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 28 november 2005 01:50 AM
  [ # 55 ]

doe dat nou de volgende x met een gieter van 10 liter koud water uit je kraan in de keuken.
werkt beter .
greets wup:die wel ff meld, geen HEET water, want dan moet je carglass bellen, ivm een gebarsten ruit. Wink

Profiel  

Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2487

Gepost: 28 november 2005 01:52 AM
  [ # 56 ]
kreazyV8wuppo schreef:

doe dat nou de volgende x met een gieter van 10 liter koud water uit je kraan in de keuken.
werkt beter .
greets wup:die wel ff meld, geen HEET water, want dan moet je carglass bellen, ivm een gebarsten ruit. Wink

en als je het 10 minuten doet voor je vertrekt, zit je met het probleem dat je hele deur aan de koets zit vast gevroren..

Warm water bevriest nu eenmaal sneller dan koud water Wink

Profiel  

EvelienBX
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 759

Gepost: 28 november 2005 05:41 PM
  [ # 57 ]
Bram schreef:

Geen sneeuw hier in Haarlem….maar wel (voor het eerst deze winter) al om 19.00 uur ijs op de ramen van de auto’s.
Renz moest krabben. Smile

Doet ie altijd met het toegangspasje van de kazerne…..niks zeggen hoor jongens, maar ik weet nu wel een nuttig Sinterklaascadeautje voor hem Wink

hahaah ja, dat zou wel van pas komen Wink

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 28 november 2005 06:46 PM
  [ # 58 ]
Tom Duckpower schreef:
kreazyV8wuppo schreef:

werkt beter .

en als je het 10 minuten doet voor je vertrekt, zit je met het probleem dat je hele deur aan de koets zit vast gevroren..

Warm water bevriest nu eenmaal sneller dan koud water Wink

er staat ook duidelijk GEEN HEET WATER.

en als je deurrubbers goed in de vaseline zitten heb je geen last van vastgevroren deuren.
temeer moet je ook niet gutsen maar gieten,en als je dat gecontroleerd doet zie je het ijs van je ruit gaan, en het water netjes langs het plasgootje de afvoer induiken.
dan even met de rubberen trekker je ruit droog trekken of even de wiswas met raamsproeierantivries bedienen.

tja, je kan ook met geweld de tuinslang erop zetten, dat wil ook, maar dan moet je wel de schaatsen onderbinden als je thuis komt.

greets van wupke Wink

Profiel  

Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2487

Gepost: 28 november 2005 07:23 PM
  [ # 59 ]

het makkelijkste is je auto in de garage/onder de carport, onder een hoes proppen Wink

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten

Gepost: 28 november 2005 07:26 PM
  [ # 60 ]
Tom Duckpower schreef:

het makkelijkste is je auto in de garage/onder de carport, onder een hoes proppen Wink

nog makkelijker:parkeer je tuut achter een F 15 Tomcat.
hang die aan de ketting, en vraag aan de piloot of hij even de afterburner aan wil zetten.
30 seconden en schoon is je tuut, en verwarmd ook nog.

greets wupke:ook levendig met fantasie. Wink

Profiel  

4 van de 8
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook