Zal wel ergens vast geklikt zijn. In plaats van meerdere LEDs, kan je misschien ook wel 6 kleine gaatjes per kant boren en dan 1 LED erachter.
Dit is een 1/10 model en dan heb je ruimte zat voor dit soort dingen. Deze hoort alleen niet hier thuis op het forum. Per kant zitten er 6 koud witte 3mm LEDs op een rij. Gaatje boren, LED door steken en aansluiten en vastlijmen.
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
DS3-Black schreef:@Nitro+ Ik heb niet zo op de proto gelet, alleen even snel een foto gemaakt en toen de kelder in naar de DS3. Maar de auto kwam in ieder geval niet groter over als een DS3. Verder ben ik nieuw in de Citroen familie dus let nog niet zo op de ontwikkelingen.
LOL! C42 is niet de naam van de concept car, maar van de permanente tentoonstelling aan het Champs-Élysées.
haha ja, mare ik heb die naam nooit gebruikt.
Totaal aantal Berichten: 482
- DS 3 1.6 eHDI airdream so chic
- DS 3 puretech 110 ines de la fressange 1.2 vti
DS3-Black schreef:Zal wel ergens vast geklikt zijn. In plaats van meerdere LEDs, kan je misschien ook wel 6 kleine gaatjes per kant boren en dan 1 LED erachter.
hoogst waarschijnlijk wel…zie alleen nog niet waar.van de week nog wel eens op het gemak kijken,moet de bandjes ook nog gaan vastlijmen,lopen er een btj af.
Citroen DS3 eHDI So Chic,Gris alu + noir onyx, select comfort, metallisee bicolore, 3D achterlichten
DS3 1.2vti 110pk puretech Innes de la fressange
Totaal aantal Berichten: 35
- DS 3 1.6 e-HDi 90 So Chic
Gisteren rond 16.45u op de A12 t.h.v. Utrecht:
Een gele met zwart dak. JasperV??
Ik reed er gisteren ik rond 17:45 dacht ik
Totaal aantal Berichten: 35
- DS 3 1.6 e-HDi 90 So Chic
Hmm.. dan rijdt er dus nóg een gele met zwart dak op de A12…
Gespot in Huizen deze DS3.
Voor de gein mijn eigen DS3 er even naast gezet.
Totaal aantal Berichten: 31
- DS 3 1.6 ehdi so chic airdream
Vandaag op mijn werk
Een mooie lichtblauwe met een wit dak in een parkkergarage van schiphol-rijk.
Iemand van hier heb de foto op mijn mob staan
Zat vandaag nog nog achter n witte met wit dak in Roterdam. Gisteren zag ik nog een rode met wit dak omgeveing utrecht…
Blijft toch een leuk gezicht.
Totaal aantal Berichten: 74
- DS 3 1.6 e-Hdi So Chic
mijn vrouw zag vandaag een zwarte met carmen rouge dak vlakbij de afslag A50-(dorp-)Zeeland
DS3 e-Hdi, Gris Thorium/Rouge Carmen, Carmen Dashboard, Pack Perfo, Pack Comfort, Pack HiFi/USB, Borbet X8 16” (en in de winter InterAction Meteor 15”)
Kwam op de A50 bij Sint-Oedenrode (of Veghel) een bordaux rooie tegen met een zwart dak.
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Vandaag a2 mativoire met wit dak en bij Houten rood wit dak
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Heb vandaag rond 18:45 op de A27 tussen knooppunt Eemnes en afslag Almere Haven een kat- en muisspelletje gedaan met een witte e-HDi (met zwart dak). Zat ook nog eens een mooie dame in!