2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Advies nodig
JJRoadrunner
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 219
Geregistreerd: 11-06-2009

- XM 2.0 16v op LPG G3
Gepost: 05 augustus 2011 10:12 PM
  [ # 16 ]

Bedankt, die ga ik eens bekijken.

Roadrunner… never been caught.

Profiel  
 
dixie-delight
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 110
Geregistreerd: 14-08-2009

Gepost: 06 augustus 2011 08:31 PM
  [ # 17 ]

En, heb je deze Franse schone al gevonden?
Ze kost 3000 euro.
Ik heb net nog even gekeken, en ze staat er nog steeds.
Volgens mij is ze echt een bezichtiging waard.

Profiel  
 
JJRoadrunner
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 219
Geregistreerd: 11-06-2009

- XM 2.0 16v op LPG G3
Gepost: 06 augustus 2011 10:52 PM
  [ # 18 ]

Ja, gevonden. Ziet er inderdaad heel mooi uit en heel weinig kilometers. Volgens de advertentie moeten de veerbollen vervangen worden en de achterste knalpot. Ook deuk in linkervoorvleugel. Zo te zien op de foto moet die vleugel wel vervangen worden.

Ik neem volgende week eens contact op met de eigenaar om de auto eens zorgvuldig te gaan bekijken, is maar een uurtje rijden van bij mij thuis. Ik heb voorlopig al een bod gedaan van 2000,- wat me regelijk lijkt rekening houdend met de kosten die moeten gebeuren - de auto wordt blijkbaar ook zonder autokeuring verkocht. Even gaan kijken kan zeker geen kwaad - ik vraag me we af of ik kan proefrijden, met die veerbollen die moeten vervangen worden..

Blijkbaar is de auto ook reeds uit het verkeer genomen dus mag hij eigenlijk de baan niet op. Ik ben wel benieuwd hoe zo’n turbo rijdt en of hij eventueel op LPG kan.

Roadrunner… never been caught.

Profiel  
 
manus
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 178
Geregistreerd: 26-05-2006

Gepost: 06 augustus 2011 11:16 PM
  [ # 19 ]

Hallo roadrunner,
Een turbo ct gaat prima op lpg. Ik rijd er zelf al jaren mee. Een belangrijk nadeel is, dat je toch wat vaker kleppen moet stellen, wat een behoorlijke ingreep is. Als ik de vrije keus had en ik wilde op lpg rijden, dan zou ik toch een 2.0 16v (zonder turbo) nemen. Deze hebben namelijk zelfstellende hydraulische klepstoters.Succes.
Groeten Manus.

Profiel  
 
dixie-delight
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 110
Geregistreerd: 14-08-2009

Gepost: 07 augustus 2011 10:54 AM
  [ # 20 ]

Ik heb die foto’s nog eens goed bekeken, en volgens mij valt het wel
mee met dat spatbord.
Eigenlijk zie ik de deuk niet goed zitten, wel zie je de weerspiege;ing van de openstaande deur.

Het valt mij op dat er op geboden wordt naar mijn vermelding in dit forum.
Er leest dus nog een geinteresseerde mee vermoed ik.
Ene van den Brink.
Het kan natuurlijk ook toeval zijn.
De veerbollen zullen waarschijnlijk stugger zijn geworden.
Daar kan je wel meerijden, maar zweven is er niet bij.

Profiel  
 
JJRoadrunner
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 219
Geregistreerd: 11-06-2009

- XM 2.0 16v op LPG G3
Gepost: 12 augustus 2011 01:25 PM
  [ # 21 ]

Goed nieuws. Ik heb er eentje gevonden (zie nieuwe topic ‘gevonden’ waar ik het verhaal plaats). Bedankt voor het advies iedereen.

Roadrunner… never been caught.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook