Ventilatieklep defect en kleurcode niet vindbaar
bjornhietbrink
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 9

Gepost: 05 augustus 2011 12:21 PM

Goedemorgen,
Ik heb 2 vragen.
Sinds een vriendin van mij een ring in de luchtroosters bij de voorruit heeft laten vallen doen deze het minder. Als ik de ventilatie op mezelf richt, op de ruit het maakt niet uit, hij blijft op mezelf blazen. Ik zelf denk dat die klep door die ring is vastkomen te zitten. Ik kan het hendeltje op het dashboard wel vrij bewegen. Weet iemand een manier om hier het makkelijkste bij te komen?

En dan verder nog een klein vraagje. Ik heb een Saxo uit 1996 nog in standaard kleur en al, deze is donkergroen. Nu heb ik dus een paar puntjes op de lak en die wil ik met een kleurstift bijwerken. Maar… weet iemand waar ik de kleurcode van de auto kan vinden? ik zelf denk dat t ergens bij de 953673 in de buurt zit, die heb ik net gehaald. Maar kan hem nog ruilen en als iemand het weet voorkom ik ook mogelijk kleine kleurverschillen.
Hopelijk kan iemand mij van dienst zijn! Alvast bedankt!

Profiel  

K_saxo (verbannen)
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1194

Gepost: 07 augustus 2011 06:10 PM
  [ # 1 ]

lukt het om de stand voeten te gebruiken met wat geluk krijg je de ring eruit als je de andere roosters dicht zet en met de stofzuiger aan de voetenblaser om de ring zo te verwijderen. Anders radio eruit en onder het dashboard de boel demonteren.

Kleurcode kijk eens op dupont heeft je verkoper geen kleurkaartjes?

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook