Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
de 24e kan ik nog!!!!!!!
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
17 of 24 beide goed!
Vond het jammer dat we er de vorige keer niet bij konden zijn
Dus als het goed is komen we met twee DS3tjes, mijn vriendin zal zelf willen rijden en ik natuurlijk ook
DS3 E-hdi - Blanc Banquise/ Noir Onyx - Pack Perfo - Pack select my way comfort - Interieuraccenten wit
Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
kijk eens aan, dat zijn er al weer 4:P
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
Totaal aantal Berichten: 482
- DS 3 1.6 eHDI airdream so chic
- DS 3 puretech 110 ines de la fressange 1.2 vti
ik moet helaas passen voor deze meeting…17de moet m;n meissie nog werken en de 24ste zit ik aardig krap tegen de vakantie aan te hikken
Citroen DS3 eHDI So Chic,Gris alu + noir onyx, select comfort, metallisee bicolore, 3D achterlichten
DS3 1.2vti 110pk puretech Innes de la fressange
Totaal aantal Berichten: 359
- DS 3 1.6 VTI 120 pk So Chic
- DS 3 1.6 THP 156 pk sport chic
- DS 3 racing 207 pk
Net terug van vakantie ,en zag dat er weer een meeting georganiseerd wil worden.
zoals het er nu uit ziet komen wij ook,hebben we meteen een leuk ritje voor onze nieuwe DS3.
Op Gran Canaria 1xDS3 gespot heel weinig, wel veel C3 maar dan de goedkoopste uitvoering (rent a car)
DS3 Racing 230 PK
Friends 208GTI
goeiemiddag,
aangezien er het weekend van ds3 meeting rally was hier in het belgische ypres kon ik niet komen,
graag had ik wel eens afgekomen naar zo ds3 meeting!
ik ben zelf een grote fan van ds3 en rij sinds februari ook met 1ne,
het spijtige vind ik wel hier in belgie dat je amper echte liefhebbers vind.
Dus als er nog eens een meeting is en het is niet te ver voor mij kom ik zeker af!
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Even weer een kickstart geven aan dit topic. Waar moet de tweede meeting eigenlijk worden gehouden, gewoon weer in de Meern of ditmaal elders?
Ik ben overigens voor 24 september!
Totaal aantal Berichten: 35
- DS 3 1.6 e-HDi 90 So Chic
Als het in de middag is, ben ik ook voor 24 september!
Als we (een beetje) rekening houden met onze zuiderburen… ergens ter hoogte van Zaltbommel?
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
http://www.restaurantcampman.nl in renkum.
Geen ervaring mee, maar zou een geschikte locatie kunnen zijn.
Wat ook mooi zou zijn is een Citroen dealer die meewerkt (liefst een beetje centraal)
Persoonlijk vind ik dat er wel gelegenheid voor eten + drinken bij dient te zijn.
(Volgens mij wilde B&B groep uit Sint Oedenrode wel iets doen, maar da’s niet echt centraal NL. Wil eventueel wel navragen)
Er zit ook een Goudreinet in Veenendaal (of Barneveld)
Zou ook kunnen.
Mij maakt de locatie + afstand niet zoveel uit.
Maar ik kan me voorstellen dat er mensen bij zijn die hier anders over denken.
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Ook niet erg centraal maar ik denk dat Leek (aan de A7 tussen Drachten en Groningen) een
goeie locatie kan zijn. ( 1.5 uur vanaf Utrecht
Mijn huisdealer Oosterhof wil vast wel meewerken.
Kan bij hem op locatie of anders op Nienoord, prachtig park met dito kasteeltje, ook in Leek.
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
Op zich vind ik Zaltbommel nog best centraal, ongeveer 40 lekkere DS3-kilometers van Utrecht.
Restaurant Campman zit er best mooi uit moet ik zeggen, IMO zeker het overwegen waard.
Hoe zeker is het dat er ook DS3-rijders uit Belgiƫ bij zullen zijn? Leek is voor hen in dat geval geen optie.
Voor mij maakt het niet zo heel veel uit waar het gehouden wordt, aangezien ik best centraal woon en dus alle kanten op kan.
Leek is vanuit de omgeving Eindhoven al gauw 2 uurtjes rijden.
Denk dat het zuiden dan wel zal afhaken.
Als ik naar Leek zou komen, zou ik ook gelijk ff rondje doen bij Hofman, lekker cabrio’s kijken
En omdat we er toch kort bij zijn, ook ff zeehondjes kijken in Pieterburen.
ik kom van regio kortrijk Belgie dus weet ni juist hoe ver dit zou zijn?
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
@ds3fanaat: Volgens Google Maps is een ritje Kortrijk - Leek ongeveer 400 kilometer…