Hoi,
Na het knappen van de kabel van de cruise-control (after-market setje) op mijn CX 25i prestige, is het stationair toerental omhoog geschoten van 1000 naar 1800 toeren… Heeft iemand enig idee wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn? Ik heb het toerental met de stationair-schroef teruggedraait naar 1200, lager lukt niet, maar ik zou het graag weer normaal willen hebben…
Ik heb een nieuwe kabel gemonteerd, dus de luchtkamer is eraf geweest en alle aansluitingen daar zijn gecontroleerd en zitten vast.
Suggesties zijn welkom.
Mvg,
Joost
Lijkt mij dat je de kabel van de cruise-control verkeerd hebt aangesloten,waardoor de gasklep bij stationair draaien al geopend staat.Check dus even de stand van je gasklep als de motor stationair draaid.
daan schreef:Lijkt mij dat je de kabel van de cruise-control verkeerd hebt aangesloten,waardoor de gasklep bij stationair draaien al geopend staat.Check dus even de stand van je gasklep als de motor stationair draaid.
Het toerental is omhooggeschoten na het knappen van de kabel, niet na de installatie van de nieuwe kabel…

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
dan heeft dat dus wellicht niks met de CC te maken.
toch luchtslangen…. ? met de airco aan gaat het toerental ook omhoog.
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje