Als ik snel optrek in de 1 en snel schakel naar de 2 en door wil gassen, houd de motor eerst bij opgekomen koppeling een 2 seconden pauze kwa trekkracht en hoor ik in die tijd een harde bonk voorin en de auto rijd daarna weer verder.
Ooit een keer eerder meegemaakt en vandaag weer. Bij gewoon rap rijden geen last behalve bij een echt stoplichtsprintje.
Ik begon mijn auto al een aardig watje te vinden zo…
Ik weet niet of ik direct mag denken aan een motorsteun en zo wel dan moet ik die eens opzoeken waar ze zitten en hoe kan ik dat dan testen?.
Meerder mensen last van?
"Het lijkt wel een toerbus"..Mijn eerste reactie in een picasso. xsara picasso 1.8-16v difference 2003
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_7518.jpg)
Totaal aantal Berichten: 163
- C1 1.0 collection
bij mijn vorige Picasso liep de bout van de onderste motorsteun steeds los, ik heb later de originele aluminium moer vervangen door een stalen borgmoer.
als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan….
C1 1.0 collection 6-‘13 81dkm
Peugeot 308SW 1.6Blue-HDI executive 4-‘17 101dkm
Yamaha TDM850 9-‘00 52dkm
En waar kan ik deze steun vinden?
"Het lijkt wel een toerbus"..Mijn eerste reactie in een picasso. xsara picasso 1.8-16v difference 2003
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_7518.jpg)
Totaal aantal Berichten: 163
- C1 1.0 collection
Dan moet je er toch echt even onder, hij zit onder/achter de motor een beetje naar rechts, maar dat zie je van zelf. de bout moet goed vastzitten, als hij iets loszit dan schuift de steun heen en weer, en dat veroorzaakt het bonkende geluid.
als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan….
C1 1.0 collection 6-‘13 81dkm
Peugeot 308SW 1.6Blue-HDI executive 4-‘17 101dkm
Yamaha TDM850 9-‘00 52dkm