Hallo,
Ik sta op het punt om een C3 aan te schaffen.
Ben voor mezelf de laatste dingen op een rijtje aan het zetten en zit nu met het volgende.
Ik wil de c3 selection in de kleur Blue Belle-lle.
Nu schijnt de dashboard lak bij deze kleur wit te zijn, en ik vraag me dus een beetje af of dit wel mooi is.
Wat zijn jullie ideeen hierover?
Bij de garage waar ik kom hadden ze geen c3 met wit dashboard staan.
Zou iemand die een c3 heeft met wit dashboard misschien een foto willen plaatsen?
Vast bedankt voor jullie antwoord.
Groetjes,
Sandra
Totaal aantal Berichten: 197
- C3 e-HDI
- C5 C5 2.0i Comfort Sedan automaat LPG
Volgens mij heeft alleen de DS3 mogelijkheden van kleuren van het dashboard.
Er zijn ook losse sets in andere kleuren te bestellen.
Of die ook in de C3 passen weet ik niet, kan een dealer-magazijnmedewerker op onderdeelnummer wel in de computer vergelijken.
Bij de C3 is het bij mijn weten in 2 verschillende kleuren grijs, afhankelijk of de C3 wel of niet pack My-way (fabrieksnavigatie) heeft.
Mannen blijven kinderen alleen het speelgoed wordt steeds duurder.
bij mijn dealer stond er 1 met wit dashboard..
was niet mijn favoriete keuze…
Dank jullie wel voor de reacties.
Het gaat hier om het Selection model.
Deze heeft bij een aantal kleuren het witte dashboard, en bij een paar kleuren het zwarte.
Ik ben vanmorgen naar een andere stad geweest om te kijken of ze daar een C3 hadden met wit dashboard, maar ook daar helaas niet. Ze hebben er vanmiddag wel 1 laten overkomen uit een andere garage, dus ik ga morgen weer heen.
Denk alleen wel, dat het toch maar de zwarte C3 gaat worden.
Groetjes,
Sandra
zwart is mooi voor de C3
is dit het blauw wat je bedoeld??
die heeft geen wit dash..
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=198436090
en deze ook niet
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=199109392
en dit is een andere blauwe en die heeft ook geen wit dash
Het gaat voor mij om de kleur blue belle-lle.
http://www.citroen.nl/home/#/car-configurator/1CXAA5/?color=0M#1#0MM00NU3&grades=10187000&transmission=5&decor=EN#2#ENCQ&features=0P#0#0PZ10RFZ&engines=CB&version=1CXAA5HCB504WG20&step=2
Dit is een nieuwe c3 selection.
Dit is een speciaal model met 2900 euro aan gratis opties.
En deze heeft dus wel dat witte dahbord.
Ik ga straks kijken bij de garage hoe het eruit ziet, en anders ga ik voor de zwarte.
http://www.citroen.nl/home/#/car-configurator/1CXAA5/?grades=10187000&step=1&features=0P#0#0PZ10RFZ
En dan nog 8 lange weken wachten tot hij er is.
Groetjes,
Sandra
Ik heb een DS3 in Bleu Belle Ile.. Het zwarte dash is netjes, maar wel heel erg besmettelijk. Het is hoogglans pianolak en zit continue onder het stof en vingers… Niet echt ideaal..
Volgens mij is het dash van de DS3 en C3 100% gelijk. Heb ze beiden gereden maar interieur is gewoon gelijk volgens mij.
Edit: ik heb even in de onderdelen catalogi gespeurd en ze zijn inderdaad 100% uitwisselbaar. Onderdeelnummers zijn voor beide auto’s gelijk.
In de DS3 prijslijst staat een andere kleur dashboard voor 169 euro. Lijkt me geen reden dus om Bleu Belle Ile niet te nemen…
Ik zou het witte wel eerst goed aanzien. Het zwarte is namelijk ECHT besmettelijk…
Ik ben vanmorgen wezen kijken naar een C3 met wit dashboard,en ik vond het persoonlijk echt helemaal niets.
Ik heb dus toch gekozen voor de C3 selection in het zwart.
Daar hadden ze er ook 1 van staan, en die chrome randjes zagen er heel erg gaaf uit.
De bestelling is inmiddels gedaan, en het is nu afwachten of het financiele plaatje rond komt.
Als dat het geval is, dan heb ik over 4 weken een nieuwe C3.
Groetjes,
Sandra
ianpieps schreef:Ik ben vanmorgen wezen kijken naar een C3 met wit dashboard,en ik vond het persoonlijk echt helemaal niets.
Ik heb dus toch gekozen voor de C3 selection in het zwart.
Daar hadden ze er ook 1 van staan, en die chrome randjes zagen er heel erg gaaf uit.
De bestelling is inmiddels gedaan, en het is nu afwachten of het financiele plaatje rond komt.
Als dat het geval is, dan heb ik over 4 weken een nieuwe C3.Groetjes,
Sandra
Onze dealer stelde voor om het witte gedeelte zwart te spuiten… Fluitje van een cent zei hij, en het kost een paar tientjes. Mischien een idee??
Mijn dealer zei ook dat dat wel kon.
Maar ik had mezelf al neergelegt bij een zwarte.
En ik heb er tot nu toe nog geen spijt van.
Groetjes,
Sandra
gefeliciteerd…
zwart is ie mooier (in mijn ogen) alleen het poetsen daarna…
maar daar zijn fijne produkten voor op de markt…
Ik ben ook wel bang dat het poetsen gaat worden.
Leg wel een stofdoek in het dashboard kastje, heb ik wat te doen als ik voor een open brug sta te wachten.
Bij de aanschaf had ik eerst een andere lakkleur in overweging maar die kwam met een wit dashboard, dat wilde ik niet.
De dealer stelde wel voor om:
- een nieuw zwart dashboardlijstje te bestellen (prijs?)
- te ruilen met een mogelijke klant die juist liever een wit dashboard wil (wachten, maar de vraag kwam vaker voor)
- voor een gering bedrag het dashboard paneel over te spuiten naar zwart.
zelf dacht ik er aan om het witte dashboard zelf met een goede marker een nieuwe ‘look’ te geven.
maar uiteindelijk bleek een zwarte C3 met zwart dashboard (voor mij) toch de mooiste uitvoering. Het glanslak zwarte dashboard is overigens niet zo gevoelig voor stof en vette vingers als ik dacht.