He probleem is dat caravans in principe ergens anders staan opgesteld
Vorige jaar stonden we bij elkaar op een grasveld maar gezien het weer de afgelopen tijd weet ik niet of dat een succes gaat worden.
Anders moeten we achter de schermen nog maar even brainstormen, ik neem iig de bbq wel mee haha
Citroen c32 Hilton XLS
Totaal aantal Berichten: 990
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Misschien is het verstandig alvorens aankomst ergens te verzamelen om vervolgens in colonne (op jaartal?) binnen te rijden.
Hoe werkt het eigenlijk Sjors? Je komt aan in Ruinerwold en dan ga je je aanmelden bij de organisatie? En dan, zelf een plekje zoeken in het dorp of krijg je dat toegewezen?
Misschien is het handig als we in dit topic concreet een tijd en plaats afspreken waar we elkaar ‘s morgens treffen, voordat we de stadspoorten van Ruinerwold binnen rijden? Dan stel ik voor dat de ervaren Ruinerwoldgangers iets opperen.
Als ik op tijd weet wie er van ons deelneemt, kan ik natuurlijk een poging wagen om een stuk te reserveren in overleg met de organisatie uiteraard.
@Jaco normaliter kun je je voor inschrijven via de site, echter dat gaat niet altijd goed en moet je je alsnog daar ter plekke inschrijven, betreft plaats mijn advies is om zo vroeg mogelijk te komen dan is de chaos er nog niet en dan kun je rustig een plek uit zoeken
Citroen c32 Hilton XLS
Ik heb me vooraf ingeschreven via de site, maar je krijgt daarvan geen bevestiging of wat dan ook. Daarom vraag ik me af hoe dat verder gaat.
Ik krijg het idee dat die voorinschrijving eigenlijk geen enkele waarde heeft…
Kun je zomaar gelijk in hebben, volgens mij is het meer voor hun statistieken.
Maar goed als we bij elkaar willen staan wordt een ieder geacht om rond 8 uur ‘s morgens in de startblokken te staan voor de poort van Ruinerwold.
Citroen c32 Hilton XLS
Kijk, dat is duidelijke taal en ik ga zorgen dat ik er voor achten ben.
Hoeveel stadspoorten heeft Ruinerwold en welke moet ik hebben? Kortom, waar spreken we af, dan kan ik de TomTom daarop instellen.
Ik ga van de week samen met Derk en Jeroen wel een soort briefing maken voor de geïnteresseerden
aangevuld met concrete zaken enzo
Citroen c32 Hilton XLS
Top! Dan kan ik nu gerust gaan slapen.
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
geoarthc35 schreef:Ik ga van de week samen met Derk en Jeroen wel een soort briefing maken voor de geïnteresseerden
aangevuld met concrete zaken enzo
Goed plan, we wachten af!
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Ik krijg het idee dat die voorinschrijving eigenlijk geen enkele waarde heeft…
Consumptiebonnen en je auto wordt op de foto gezet.
8.00 is echt te laat als je bij elkaar wilt staan.
Spreek gerust maar om 7.00 af!! (serieus)
Jeroen
toniclight schreef:Consumptiebonnen en je auto wordt op de foto gezet.
Jottem, mijn auto op de foto. Ik heb ‘m onlangs zelf al op de foto gezet.
Maar ik zal zorgen dat ik er dus nog vroeger ben. 7:00 uur red ik ook wel.
Totaal aantal Berichten: 5472
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Klinkt als een leuke dag!
Jammer dat ik die dag niet kan…
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Zonde Jaco!
In mijn geval wordt dat om ca. 6 uur vertrekken.
Komen er nog mensen uit de omgeving (prov) Groningen? Idee om dan ergens te verzamelen?
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
De vorige keer heb ik met Derk bij de parkeerplaats van de A28 afgesproken bij Beilen.
Jeroen