Hallo allemaal,
Ik heb een klein probleempje dat met jullie hulp in seconden opgelost kan zijn.
Ik heb een 3deurs saxo uit 2002 en daar zit nog de standaard radio in.
Die pakt zo af en toe de cd niet helemaal en dan zit je nogal onnodig te friemelen met dat ding en dat doe ik liever niet (2 ogen op de weg he ).
Nu wilde ik een andere radio in doen en volgens mijn vader “Passen alle radio’s”.
Al snel kwam ik erachter dat je “DIN” en “Double Din” hebt. ook heb ik gevonden dat ik dus een “DIN” heb.
ik heb daarom een radio’tje gezocht en wel Deze.
ik wilde graag weten of die zonder poespas in de auto gaat passen, want als ik op het net zoek dan krijg ik al snel “Verhalen” over ingewikkelde auto’s en setjes die je moet kopen om hem aan te passen. Nu weet ik hier niks vanaf en vond ik het wel zo slim om voor de koop het eventjes hier te vragen.
PS: Ik weet dat ik speciaale beugeltjes nodig heb om de oude radio er uit te krijgen, die zal ik of ergens lenen of bij een dealer halen.
Alvast bedankt,
Rick
hey
normaal past deze zonder problemen over een merk wil ik niet direct een uitspraak doen maar ik ben niet zon fan van dit merk. Ik vindt de helderheid van deze minder sony pioneer kenwood bluapunkt lg / of de witte labels ervan vindt ik persoonlijk beter. Ik moet wel zeggen dat ik veeleisend ben en veel in contact kom met audioapparatuur van 300 tot 3000 euro.
Het kan zijn dat je de geschakelde plus en de vaste plus van plek moet zetten dit kan je tegenwoordig met een iets of wat merk met doen met de tulpjes op deze draden. Sommige merken vereisen een isoblok extra.
Als je een nieuwe radio koopt zitten er meestal lepels bij. Is ook makkelijk te doen met 2 3mm schroevendraaiers
Ok bedankt!
als U een radio kunt vinden van onder de 100 euro die beter geluid heb ben ik bereid een ander merk te pakken (Ik ga voorloppig de boxen toch niet vervangen dus een dure radio is ook zonde vandaar onder de 100 euro, kijk 105 mag ook nog maar 120 niet zegmaar )
Het elektrische gedeelte zit wel goed dat heb ik zo gefixed
hier een paar goede
http://www.pixmania.be/dev/gui_web/common_dsp/dsp_comparer.php?ArticleId[]=8148877&ArticleId;[]=10330738&ArticleId;[]=8149248
de Autoradio CD/MP3/USB/iPod KDC-4551UB van KENWOOD vindt ik persoonlijk de beste veel aansluitingen en goede s/n verhouding en rmspower wat neer komt dat deze een mooi helder geluid levert en redelijk hard gaat zonder intern klippen van de versterker. (voor de normale mens het ingangssignaal wordt tov het uitgangssignaal amper vervormt als je het signaal uitzet in de tijd maar de amplitude is veel groter)
let wel bij deze winkel zijn er nog transportkosten. is wel een belgische webschop maar heeft ook een nl schop ...
als je speakers koopt hoor dan eerst goed fusion is goed voor kabaal pioneer boschmann bossaudio is goed prijskwaliteit nertz alpine kenwood bluepunkt zijn iets beter bedenk iets duurdere speakers met een groot frequentiebereik en een hoge db waarde zijn beter en besparen de kost van een subwoofer en een versterker