Hoi,
het lijkt me slim om het financiële deel rond te hebben, dan hoef te tenminste ook niets voor te schieten.
Het ‘basis budget’ is dit per auto, of per persoon.
Ik hoor wel hoe je een ander verder wil afhandelen.
Ik kijk erg uit naar deze tour.
Succes met de verdere voorbereiding

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
PieterT schreef:Hoi Allen,
Ik wil ook graag op de misschien-lijst met mijn pa als passagier. Dat mag toch trouwens, een passagier meenemen?
Hangt er nog wel vanaf of ik die maandag vrij kan krijgen en mijn zaterdag shift kan kwijtraken… is nog spannend.(link inschrijven werkte niet bij mij)
Groet Pieter
je mag zeker mee !! hoe meer zielen hoe meer vreugd.
de Google spreadsheet werkt blijkbaar niet onder alle omstandigheden perfect.
je kan ook een deel van het programma meepakken. kijk maar wat mogelijk is.
er is mogelijk een optie voor een 2e sessie maandag middag in het Conservatoire. nu hebben we dit ‘s ochtends ingepland.
als je wat meer weet, mail dan even een PB naar Rens en mij.
kamers kan op een gegeven moment niet via ons gegarandeerd worden bij late aanmelding, maar er zal altijd wel iets mogelijk zijn…...
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
mbt financiën, we hoeven nu nog geen grote zaken voor te schieten mbt reserveringen e.d.
en een gespecificeerde opgave van de kosten volgt zeker nog van te voren ! Rens heeft kort al wat geschetst. Komt goed !!
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Totaal aantal Berichten: 1481
- CX 2500 diesel
- GS/GSA GS break club
Meeste hotels eisen een 100% betaling vooraf, zeker als je met een groep komt. Werk zelf in de hotel industrie en weet dat een hotel het risico niet wil lopen dat de gasten zonder garantie een reservering voor groot aantal kamers wil vasthouden.
Bestuur Citroen Contract, organisatie 100 jaar Citroen eiland van Maurik en ICCCR 2016, nu een GS 1220 club break, ex CX 2500 diesel 1984, CX2400 special break c-matic 1980, GSA 1.3 special 1984, BX 1.9 diesel 1991, BX 1.4 1990, DS 23 Pallas, 1973

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Rens had contact met het hotel in Senlis. Maar ik weet dat 100% aanbetaling hier niet nodig was gelukkig.

Totaal aantal Berichten: 17407
- CX 2400 Super
Zo is het!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
er staat een zekere “Calvadox” (forumnaam) op ons spreadsheet lijstje, maar die kunnen we niet traceren (geen PB contact gehad).
iemand ??

Totaal aantal Berichten: 1595
- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
Ik heb ook een plekje gevonden! Ik mag met Yke meerijden!
(bij deze ook nog even de andere aanbieders bedanken…)
Mijn snoeken:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214511/P0/

Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Is er een max qua inschrijving…......?
Ik heb verkeerd gekeken op mijn rooster. Zo nee, dan kan ik misschien nog proberen die dagen vrij te krijgen.

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
mooi zo ! en goede actie van Yke !
zo komt alles goed (ik wist het wel ).

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
TRSarno schreef:Is
er een max qua inschrijving…......?
Ik heb verkeerd gekeken op mijn rooster. Zo nee, dan kan ik misschien nog proberen die dagen vrij te krijgen.
er is geen max !
alleen het Conservatoire is mogelijk vol voor de ochtend groep. we gaan vragen voor een 2e groep ‘s middags. we kunnen dit nu niet garanderen alleen.
vul dan de google spreadsheet even in, ook dat je dan de middag sessie zou willen. dan hebben we een indicatie van hoeveel mensen we hebben voor de middag sessie.
voor de rest, join the club !

Totaal aantal Berichten: 1595
- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
cx25gtit2 schreef:mooi zo ! en goede actie van Yke !
zo komt alles goed (ik wist het wel).
Dank je voor je bemiddeling!
Mijn snoeken:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214511/P0/

Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
cx25gtit2 schreef:TRSarno schreef:Is
er een max qua inschrijving…......?
er is geen max!
alleen het Conservatoire is mogelijk vol voor de ochtend groep. we gaan vragen voor een 2e groep ‘s middags. we kunnen dit nu niet garanderen alleen.
Ga ik eerst proberen vrij te krijgen

Totaal aantal Berichten: 1481
- CX 2500 diesel
- GS/GSA GS break club
Beste mensen, helaas moet ik afzeggen aangezien mijn CX in de kreukels ligt maar dat wisten de meesten van jullie natuurlijk al. Mocht iemand een plekje over hebben voor een passagier stuur mij aub een PM berichtje dan kan ik wellicht alsnog mee naar Parijs.
Bestuur Citroen Contract, organisatie 100 jaar Citroen eiland van Maurik en ICCCR 2016, nu een GS 1220 club break, ex CX 2500 diesel 1984, CX2400 special break c-matic 1980, GSA 1.3 special 1984, BX 1.9 diesel 1991, BX 1.4 1990, DS 23 Pallas, 1973

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
we zullen de serie 1 break missen onder de gelederen. hopelijk herrijst zij !
een stoel vinden moet zeker lukken ! wie biedt er 1 aan ??
ik denk dat jij dan de fam. Bender vertegenwoordigt, en dat jullie niet alle 4 gaan…..
dan kan het overzicht aangepast worden, en kunnen we met de aantallen en gegadigden rekening houden het bezoek aan het Conservatoire.