Totaal aantal Berichten: 11772
- Xantia TD SX
Ik heb even ruggespraak gehouden. 6:45 halen we zeker niet met de equipe vanaf hier. Dus ik bel wel als we ergens aan de uiterste randen van het dorp staan geparkeerd om een fix op jullie locatie te krijgen. Wordt vast wel na 9:00.
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Dat is jammer Derk. Moeten we wel wat ontbijt brunch voor je bewaren?
- Xantia TD SX
Vast niet. Maar als jij je mobiel bij je hebt weet ik in ieder geval wie ik moet bellen
Het is natuurlijk ook zo dat zo’n evenement niet op werk moet gaan lijken, en omdat ik dus niet iedereen op tijd uit ‘t nest krijg gaan we met de Beemer en de Ford dan maar op het knollenveld aan de verre kant van het dorp staan.
Derk
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Werk betekent voor mij vooral niet te vroeg beginnen. In m’n vrije tijd sta ik met plezier ietsje eerder op.
Ik heb mijn mobiel bij me hoor. En m’n TomTom ook (moet ‘s avonds wellicht nog naar Zeerijp), dus ik kan je precies zeggen waar we staan.
- Xantia TD SX
Om in Zeerijp te geraken kun je overigens gewoon achter ‘t Fordje aan kachelen. Die kant moet ik toevallig toch op.
Het is ook niet dat ik niet op tijd uit de veren kan komen, maar I en mijn vader (die met de Beemer komt) gaan dat vast & zeker niet redden Misschien als die dan weer apart aan komen rijden, maar dat was voor hier niet de strekking van het verhaal. Nou ja, we’ll see; ‘t komt ook allemaal wel op de een of andere manier goed
Derk
Joh, we gaan elkaar daar hoe dan ook treffen. Komt helemaal goed.
- Xantia TD SX
Tuurlijk. En er is niets mis mee om fashionably late binnen te komen toch?
Derk
Met een sputterende oldtimer zeker niet.
- Xantia TD SX
En dat moet lukken, er zit immers een CX-onderdeel in de Ford
Derk
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Het duurt tot 17:00 uur, dus om 11:00 uur zal er nog genoeg te doen zijn.
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Visa 1.4 TRS schreef:Dus als ik het goed begrijp verzamelen wij noordelingen eerst langs de A 28 bij Beilen om vervolgens gezamelijk naar Rogat te rijden waar wij de Zuiderlingen en Westerlingen treffen?
Zullen we om 6.20 afspreken bij het Shellstation A28 Beilen (de Mussels geloof ik)
Ik ben daar en ook Kees met zijn Visa Gti.
Het spreekt voor zich dat ik het tempo bepaal…..
Jeroen
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
En dan dus door naar Rogat?
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special