Goed dat wordt ‘m dus niet zaterdag…. Want klinkt als grote operatie en zit krap in mijn tijd.
Caroline81 schreef:Goed dat wordt ‘m dus niet zaterdag…. Want klinkt als grote operatie en zit krap in mijn tijd.
Met de remmen loop je hetzelfde risico als bij de vorige meeting. Wil je gaan beginnen, krijg je de ontluchtnippels niet los of er komt een ander lijk uit de kast vallen. Kun je het idd beter laten zitten totdat je wel wat ruimer in je tijd zit. Het kan ook heel erg mee vallen, maar het blijft een gok. Toch zou ik het wel “een” keer doen.
Als de remmen raar gaan doen (bijvoorbeeld sponzig remmen of 3 keer trappen voor er iets gebeurt): staan laten. Ik rij persoonlijk nog liever rond met gare benzineleidingen dan met gare remmen.
Overigens heeft het luchtfilter niet of nauwelijks invloed op je verbruik. Neemt niet weg dat je jouw luchtfilter wel mag vervangen. Nog nooit zo’n smerig luchtfilter gezien ...
Schijt aan originaliteit.
mijn remmen zijn perfect. luchtfilter doe ik ook wel ja…
Ik zeur weer teveel he ?
Schijt aan originaliteit.
je zeurt niet, je overdrijft alleen… Hoeveel luchtfilters heb je gezien trouwens ?
Caroline81 schreef:je zeurt niet, je overdrijft alleen… Hoeveel luchtfilters heb je gezien trouwens ?
ALs het luchttfilter echt de boosdoender zou zijn geweest zou trouwens ook het verbruik geleidelijk moeten zijn toegenomen en niet ineens na de sleutelmeeting. Dat laatste is nogal verdacht.
Blijft het feit dat een luchtfilter idd wel op tijd vervangen moet worden.
Rataplan schreef:en heb je al wat gevonden?
wat?
Gokje: oorzaak van het gestegen verbruik ?
Schijt aan originaliteit.
Caroline81 schreef:Rataplan schreef:en heb je al wat gevonden?
wat?
Zuipt ie al minder? Of nog niet vast kunnen stellen?
Hij zuipt nog steeds…
Misschien heeft tijdens het sleutelen de carburateur een tikje gekregen en moet die daarom opnieuw afgesteld worden. Maar ik ga m’n vingertjes daar niet aan branden ...
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Misschien heeft tijdens het sleutelen de carburateur een tikje gekregen en moet die daarom opnieuw afgesteld worden. Maar ik ga m’n vingertjes daar niet aan branden ...
carburator gewoon op gevoel afstellen, niks aan, zelfs de Co zet je bij een enkele carburator op het gevoel juist
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Ik durf niet eens aan de carburateur van m’n Eend te frunnikken, dus het lijkt me dan niet verstandig om dat wel te doen aan de carburateur vna een ander
Schijt aan originaliteit.
dat doe ik dan liever zelf elmo