Heeft er iemand ervaring met privacy shades? Zo niet, wat is jullie bevindingen van deze op maat gemaakte zonneweringen?
Op de foto is het altijd mooi om te zien. Langs de andere kant is het een goedkoop alternatief t.o.v. tintfolie.
Om drie kleine ramen te blinderen met folie durven ze tussen de 150 en 250 EUR vragen. Privacy Shades kosten net iets boven de 100 EUR. Wat zijn jullie pro’s en contra’s?
.
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Ik hoor er over het algemeen wel positieve berichten over van collega’s.
Totaal aantal Berichten: 182
- Berlingo 1.9d 600
- CX GTi
- Berlingo 2.0 HDI Multispace ''Chrono''
Wilde het destijds bestellen voor mijn Berlingo. Heb het uiteindelijk niet gedaan omdat de achterruit in 2 delen is. En dat vind ik dan weer een beetje amateuristisch staan. Maar heb er verder veel goede dingen over gehoord….
Berlingo 2.0 HDi (Bosch) Multispace 8-2002. 16’’ Musketier velgen, Eibach verlaagd, vouwdak en 200.000 km waarvan tot nu toe 22.000 probleemloze kilometers van ons!
Droomauto:CX GTI TURBO 2 in wit of Cassis Nacre….
Ik zou er de vorokeur aan geven boven het folie. In de ZX en in mijn XM’s heb ik altijd gereden met zo’n scherm bij de achterruit. Van binnen naar buiten zie je genoeg en het is in het donker erg fijn omdat het de koplampen dimt van de auto’s achter in.
In de portieren zou ik het ook wel willen hebben maar dan graag verwerkt IN de panelen en dat is er niet. Van die losse schermen met kleefdingen lijkt me helemaal niets. Een soort rolgordijn dat op het paneel ligt ook niet. Doe je het raam een keer helemaal open zit je met dat ding.
Aftermarket privacy shades ben ik overigens nog niet tegen gekomen.
Totaal aantal Berichten: 182
- Berlingo 1.9d 600
- CX GTi
- Berlingo 2.0 HDI Multispace ''Chrono''
Hier bijvoorbeeld voor een Berlingo
Berlingo 2.0 HDi (Bosch) Multispace 8-2002. 16’’ Musketier velgen, Eibach verlaagd, vouwdak en 200.000 km waarvan tot nu toe 22.000 probleemloze kilometers van ons!
Droomauto:CX GTI TURBO 2 in wit of Cassis Nacre….