4 van de 14
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

BX Millésime Hoe tiptoetsbediening inbouwen?
Toeters en bellen
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 249

Gepost: 07 mei 2011 01:57 AM
  [ # 46 ]
thomasc3vtr schreef:

Ik zou hem aan de ene kant heel graag houden want het is de auto van mijn oma geweest enz. maar ik ben ook maar een arme student.  tongue wink Mijn papa zegt dat ik hem best weg doe omdat de kosten te groot zullen zijn. Een van de volgende dagen ga ik waarschijnlijk nog naar een paar bx-en gaan kijken om eens te zien in welke staat tov de prijs die zijn. Dat zal waarschijnlijk de doorslag geven want ik heb al een heel mooie biaritz gevonden die heel erg op die van mij lijkt. Maar het zou nooit hetzelfde zijn als die van mijn oma. Moest ik die biaritz kopen zal ik waarschijnlijk soms denken van had ik die van mijn oma maar gehouden terwijl als ik die van mijn oma hou zal ik waarschijnlijk nooit denken van had ik die biaritz maar gekocht Confused    Een van de volgende dagen zal mijn beslissing komen, maar ik zou toch heel graag die van mijn oma houden.

Of je de Millesime weg moet doen is hangt vooral af van wat je er precies mee wil en wat je zelf (in de toekomst en met eventueel met hulp van mede-forumleden) kan doen aan deze auto. Als je hem in nieuwstaat wil terugbrengen wordt het kostbaar project. In mijn ogen ziet de auto er op de foto’s redelijk strak uit, afgezien van de deur rechtachter. Maar daar moet een gebruikt exemplaar voor te vinden zijn. Een sloperij als Van Gompel in Eindhoven kan je hier vast aan helpen. Een schuifdak of onderdelen hiervoor, daar kunnen mensen op het forum je vast aan helpen. Ik heb ook nog wel een of twee slopers met een schuifdak. Is volledig overspuiten bijvoorbeeld echt nodig? Er zijn weinig BX-en die geen kleine bijgewerkte roestpelkjes hebben.