k heb nooit een hekel gehad aan franse auto’s…we hebben een BX 1.9d gehad, een 405 1.9d 2x en een 309 GRD en een renault 5….nooit problemen mee gehad…‘t is alleen dat je als student niet zo maar 1 2 3 een andere auto kan kopen. Ik moet er van op aan kunnen als die verd*mde treinen weer eens niet rijden oid. Vandaar…de 1400 ZX vind ik lekker pittig en naar zeggen ook zuinig…dus ik wacht even lekker af wat die van me moeder verbruikt…
misschien toekomstige ZX rijder
Marcel_87 schreef:k heb nooit een hekel gehad aan franse auto’s…we hebben een BX 1.9d gehad, een 405 1.9d 2x en een 309 GRD en een renault 5….nooit problemen mee gehad…‘t is alleen dat je als student niet zo maar 1 2 3 een andere auto kan kopen. Ik moet er van op aan kunnen als die verd*mde treinen weer eens niet rijden oid. Vandaar…de 1400 ZX vind ik lekker pittig en naar zeggen ook zuinig…dus ik wacht even lekker af wat die van me moeder verbruikt…
inderdaad, ik zie een beginnend stadium, maar het is een drager.
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Een drager van een virus hoefd niet altijd zelf de ziekte te krijgen natuurlijk… Daar zij wij voor: Een handje helpen!
Test
Marcel_87 schreef:Ik studeer namelijk nog een vandaar dat ik nu een 1.3i golf heb, die zijn betrouwbaar en dat is een ding wat ik sowieso moet hebben met dat OV van tegenwoordig . Verder, als er een ZX komt, komt er geen budgetuitvoering maar iig eentje met een toerenteller, mistpitjes en t liefst ook cv…
Tja je moet als student een afweging maken, wat is je budget, vergeet niet dat onderhoud geld kost en al die opties kunnen kapot gaan.
Maar een 1.4i met toeters en bellen word een Avantage uitvoering of een actie uitvoering zoals de Aviaraz of Tonic.
Wil je er geen stuurbekrachtiging op hebben ?
Welkom overigens…..heb zelf 2x een ZX gehad, een 1.9D (met st.bekr.) en een 1.4i zonder.
Heerlijk zittende (en rijdende) Citroen’s zijn het, verder laat ik je aan de ZX experts hier.
(ik kan je meer vertellen over de BX, maar daar heb je het niet over)
welkom, enneuh goede keuze qua merk switch. niet dat ik iets tegen andere meken heb maar voor mij is er maar een. :cevr
welk type met 1.4i motor…... ik zou gaan voor de Avoriaz. waarom, stuurbekrachtiging, type 2 motorkap, diverse delen meegespoten in kleur, de luxe (2x H1) koplampen, toerenteller.
je gaf als voorkeur CV. dat heeft ie niet maar is in te bouwen.
ik heb een Avoriaz, en om hm in 2 woorden te beschrijven:
geweldige wagen
BX 1.4TE 1988 - verkocht
BX 1.9TZI 1991 - overleden
ZX 1.4i Avoriaz 1996 - verkocht
Xsara break 1.8 16v Exclusive 01-2000 - ingeruild
nu:
Xsara break 1.6 16v Difference 12-2004
kan je niet net zo goed een 1.4i SX / Tonic kopen (zoiets bijv: http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=17953156&p_type_lijst=RL&o_id=1909465 ) ? Mijn moeder heeft nu een Allure, ook nieuwe motorkap, mistpitjes, toerenteller, luxe koplampen geloof ik alleen geen cv en geen electrische ramen…cv mist ze nu al want d’r oude golfje had t wel… Maar doe nog maar eens wat meer suggesties…ik heb geen haast oid, kan wel volgend jaar worden maar ik ben sowieso auto-freak dus
misschien toekomstige ZX rijder
Re: nieuw hierrr
heeeyyy,
wat leuk dat je er aan zit te denken golf de deur uit te doen Citroentjes zijn veeel leuker hoor En de mensen die citroen rijden ook haha,
Welkom op het forum en kijk maar gewoon ff rond,
Er is niks mis met een VW Golf…
Ja, ook ik rijd Citroen….
Welkom hier
How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…