Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Beste allen,
voor de onderlinge communicatie verzoeken we aan een ieder een GSM nummer te vermelden op de Google spreadsheet. er is daarvoor een extra kolommetje aangemaakt.
Iemand die wel in Brussel mee van start gaat, maar niet in Chaalis verschijnt, willen we kunnen bereiken: mogelijk is er iets ernstigs gebeurd. We rijden ten slotte ook oudere wagens, je weet maar nooit…..
Iemand die wel “ja” had aangegeven in de kolom voor deelname, maar niet in Brussel verschijnt, willen we ook kunnen bereiken: moeten we zijn kamer wel of niet annuleren?
onze GSM nummers zullen uiteraard ook beschikbaar zijn als aanspreekpunt.
mochten jullie bezwaar hebben tot vermelding op de openbare plek op de google spreadsheet, of in het draaiboek bij de lijst van deelnemers, stuur mij dan per PB je nummer. die houden wij dan apart/geheim. Maar we willen die wel graag hebben !
weer een stapje dichterbij het mooie wekend !!
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Totaal aantal Berichten: 667
- CX 2400 GTi
- Xantia 2.0 16V Exclusive BVA
voor de onderlinge communicatie verzoeken we aan een ieder een GSM nummer te vermelden op de Google spreadsheet. er is daarvoor een extra kolommetje aangemaakt.
Is het zowieso niet beter dit in een “gesloten” lijstje aan iedereen beschikbaar en kenbaar te maken?
Ex: 2CV, AX, BX, ZX, Xsara, Xantia 2.0, XM 2.0 TCT, CX 22TRS, Xantia 1.8 16V
C5: 186.000 | CX 2400 GTi: 227.000 | Xantia 2.0 16V: 200.900

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
en dit is zeker een overweging. dat kan alleen niet in de bestaande spreadsheet.
ik heb een 2e spreadsheet voor deze GSM info, alleen met de link kan je er in.
die link stuur ik een ieder per PB, en maak ik niet openbaar. opgelost !
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Totaal aantal Berichten: 1481
- CX 2500 diesel
- GS/GSA GS break club
Top oplossing!
Bestuur Citroen Contract, organisatie 100 jaar Citroen eiland van Maurik en ICCCR 2016, nu een GS 1220 club break, ex CX 2500 diesel 1984, CX2400 special break c-matic 1980, GSA 1.3 special 1984, BX 1.9 diesel 1991, BX 1.4 1990, DS 23 Pallas, 1973
Goh, weer een hoop info is er verschenen. Weet iemand hoe het komt dat ik geen melding meer krijg van nieuwe posts als je zelf “even” niet in dit draadje gepost hebt? Ik ging er vanuit dat als je een of meerdere keren gepost hebt je vanzelf ge-abboneerd bent op een draadje.
Mooi locaties trouwens!!
Even een tip uit de klassieke rally wereld: Als we zorgen dat onze dames met de kont naar achter worden geparkeerd op de verschillende locaties heb je meteen een mooie foto opstelling. Het 2e voordeel, niet onbelangrijk als je met een grote groep bent, is dat het wegrijden veiliger is. Als er auto’s achteruit moeten rijden/ in en uitsteken, wordt het vaak onoverzichtelijk zeker door het enthausiasme, adrelineniveau en het ongewone van het rijden met een groep gelijkgestemden. Botsinkjes, open deuren etc etc.
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
op pagina 1 van elk draadje staat bovenaan naast de titel “Schrijf u in voor deze thread” om je te abonneren. je bent automatisch geabonneerd als je er een bericht in post.
in beide gevallen ontvang je bericht als er een nieuwe post staat.
maar je krijgt pas een nieuw email bericht als je zelf ook het draadje bezoekt op het forum (ingelogd). als je een keer niet gaat lezen, kan het dus zomaar zijn dat we 2 pagina’s verder zijn. dus blijf lezen !
mbt parkeerperikelen - goede tip, die nemen we mee !! incidenten willen we allemaal graag vermijden.
maar is een foto opstelling van een heelboel strakke derrières ook niet mooi ??
unne grande merci!
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!

Totaal aantal Berichten: 17407
- CX 2400 Super
Inclusief vandaag zijn er nog 12 dagen om je keuzes in Het Lijstje aan te passen:
- kolommen A-C: het Conservatoire verlangt een lijst met de namen van alle bezoekers!
- kolom D: deelname “misschien” moet “ja” of “nee” worden
- kolom K: lunch in “Le Chalet Vert” te Wezembeek-Oppem à €15 of liever boterhammen van thuis?
- kolom L: 1-persoonskamer in Ibis (€65/nacht) of ernaast in Etap (€48/nacht)
- kolom P: bezoek kasteel en tuin Chantilly (€11) of liever zondagmiddag in Parijs?
- kolommen Q-S: keuze uit 2 alternatieven bij voor-, hoofd- en nagerecht van diner op zondag
- kolom T: bezoek Conservatoire (€5) op maandag, in principe ‘s morgens
- kolom U: indien groep Conservatoire op ma-morgen te groot (>40), wil jij dan evt. ma-middag?
- kolom W: aantal rallyschilden à €10
Vanaf 1 september moet er een slotje op Het Lijstje en zijn wijzigingen en annuleringen niet meer gegarandeerd kostenloos. Maak je keuzes dus zo snel mogelijk definitief. Lukt het niet in Google Docs? Dan een PB naar “cx25gtit2” of “RensKorevaar”!
PS voor niet-forummers “Calvadox” en “littlegert”: maak je hier zsm bekend, de coordinatoren wensen persoonlijk contact met alle deelnemers op te nemen.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
DSuper1970 schreef:
Even een tip uit de klassieke rally wereld: Als we zorgen dat onze dames met de kont naar achter worden geparkeerd op de verschillende locaties heb je meteen een mooie foto opstelling. Het 2e voordeel, niet onbelangrijk als je met een grote groep bent, is dat het wegrijden veiliger is. Als er auto’s achteruit moeten rijden/ in en uitsteken, wordt het vaak onoverzichtelijk zeker door het enthausiasme, adrelineniveau en het ongewone van het rijden met een groep gelijkgestemden. Botsinkjes, open deuren etc etc.
Prima idee Mike, thx!

Totaal aantal Berichten: 105
- CX Athéna
- 2CV AZ
- C4 (2004-heden) 2.0 16V VTR+ Coupé
Zo. Even dacht ik niet mee te kunnen aangezien de “rencontre” doorloopt tot maandag. Als docent Frans geniet je weliswaar over de (brood)nodige weken vakantie, maar een dagje snipperen is er dus niet bij.
Gelukkig ga ik binnenkort verhuizen. Ik verhuis binnen Den Haag (wel 40 meter hemelsbreed!) en volgens de CAO mag ik dan een heuse verhuisdag opnemen. Ik verhuis dus bij dezen op 12 september .
Mocht er nog “assistance” nodig zijn m.b.t. de Franse taal, dan hoor ik dat graag!
mcmlxxiv
Je suis ZEN dans ma Citroën
Als dit is wat het is, dan is dit het wat het is.

Totaal aantal Berichten: 794
- CX Athéna
- 2CV AZ
- CX Réflex Break
- SM 2.7 carb BVM, airco leder tints, Sable Métallisee
- C5 C5 3.0V6 Exclusive BVA
Fijn dan je meegaat mcmlxxiv!!!
Ik plaats dus ook maar even een berichtje! mcmlxxiv ken ik heel erg goed en toevalligerwijs wonen wij bij elkaar in de buurt en ook ik ben met CX en partner van de partij!
Hup de gasbom vol en op naar Parijs…..
Ik vind dit soort dingen dus echt geweldige initiatieven en kan jullie melden dat ik er ontzettend veel zin in heb.
Ik was een paar weken geleden (op weg naar de 2cv meeting in Salbris) nog met de CX, midden in de nacht, in Parijs (moest er doorheen want de Perif was dicht) en de reacties van de Parijzenaars waren echt fantastisch….. Opgestoken duimen, naschreeuwende mensen op straat etcetc…. Dat belooft nog wat als we met een heel bataljon komen!!!
Zou De Hulk ook Citroën gereden hebben?

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
nous vous souhaitons bienvenu avec cette excursion ! (met mijn houtje-touwtje frans)
weer een mooie CX en enthousiaste deelnemer erbij ! en dat nog wel op een verhuisdag…. hahahaha.
Mbender zoekt nog een passagiersplek. wellicht een idee om wat te combineren met hem ?!

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
enige aandacht aan de CX’n voorafgaand aan het uitje wordt wel gewaardeerd, zodat de fotomomenten nog beter overkomen . kijk bv. bij Arjan voor wat tips:
Arjan Verkade schreef:
[b
Voor degene die er interesse in hebben nog even de stappen die gedaan zijn voor het detailen- Wassen, we kennen het allemaal
- Kleien, minder bekend… Dit zorgt ervoor dat al het vuil van de auto verwijderd wordt, zoals boomhars, teer, insecten resten, etc.
- Polish, verwijderd krassen en andere kleine beschadigingen Poorboys World Professional Polish
- Glaze, Het Nederlandse woord ken ik eigenlijk niet, maar het voed eigenlijk de lak en geeft het een diepere glans. Soms sla ik deze stap over, maar dit geeft zeker een beter resulaat. Meguiars Deep Crystal Polish ‘Step 2’
- Wax, als laatste op de lak de beschermende waxlaag. En natuurlijk extra glans. Poorboys World Natty’s Paste Wax Red - Limited Edition Na een paar dagen rook de auto nog naar aardbei
- Kunstof schoonmaken, Al het kunstof zoveel mogelijk vetvrij gemaakt met: Meguiar’s Professional All Purpose Cleaner (APC)
- Kunstof/rubber verzorgen, All het kunstof behandeld met: Poorboys World Trim RestorerDat kan wel weer even mee zo

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Pfff, na zoiets heb ik 3 dagen rust nodig…

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
snel mee beginnen dan maar
dan kan je uitgerust, en glimmend op pad !