Totaal aantal Berichten: 347
- Ami 8 berline
- CX 20 Familiale
Helemaal mee eens Yuri! Je hoeft ze natuurlijk niet te kopen….
Dit is mijn favo:
Met amicale groet,
Ami 8 berline, 1977, Bleu Myosotis.
Ami 6 club berline, 1969, wit met rood dak
C5 2.2hdi berline
Kijk ook eens op: www.amivereniging.nl
Van mijn auto vond ik er 3 de moeite waard. Nu alleen de vraag, op welk formaat bestellen?
Totaal aantal Berichten: 5164
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
waterman schreef:Dan kan die laatste meijer voor die foto’s van Frank Greiner er ook nog wel bij.
Dat heb echt wel over voor het setje. Helaas heb je daar slechts twee digitale foto’s voor op de hoogste resolutie. Ik ga dus selectief sjoppen en verreweg geen honderd euro uitgeven. Volgens mij kan hij dit slimmer aanpakken
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Totaal aantal Berichten: 5164
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
En verder niets dan lof voor de mooie foto’s!
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Die pics die in die bocht genomen zijn komen er idd wel goed uit, geeft wat swung aan het geheel.
De meesten staan er in die bocht goed op. De serie van Ree vind ik in het geheel wel goed gelukt.
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
Juist even de site van Le Citron Pressé bezocht (lezers van de voorpagina zullen later vandaag wel zien waarom) en daar belangrijk nieuws gevonden. De editie 2012 vindt opnieuw in het Hemelvaartweekend plaats, van 16 tot en met 19 mei 2012. Belangrijker nog: de inschrijving gaat van start op 1 september!
Edit: misschien had ik een topic “Le Citron Pressé 2012” moeten openen?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!