Totaal aantal Berichten: 14
- ZX 1.6 Avoriaz
Mensen, even een vraag. Kan ik in de kofferbakklep het interval relais van de achterruitenwisser “tijdelijk” vervangen door een kroonsteen o.i.d.? Dus gewoon alle draden met elkaar schakelen zonder zo’n interval relais (maakt niet uit als die achterruitenwisser achtereen wist)?
Moet dit even snel gemaakt hebben, want hij maakt geen connectie meer. Graag hoor ik van jullie of dit mogelijk is.
Totaal aantal Berichten: 6129
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Rij even naar de sloop en haal daar zo’n blauw relais op. Waarschijnlijk mag je hem nog zo hebben ook. Zitten in vrijwel alle Citroëns en Peugeots, en ze zijn voor voor en achter gelijk (tenminste, bij de BX, 205, 309, ZX etc. wel )
Doorverbinden zou ik niet doen, omdat je daarvoor de bedrading moet slopen. En een achterwisser is niet verplicht om te werken, ook niet voor de APK. Kan dus wel even wachten.
- ZX 1.6 Avoriaz
Opzich ook wel logisch, bedankt. Heb al sloopbedrijf gevonden die op voorraad heeft, dus straks maar is even ophalen.
Groet,
Peter
Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
peter.lesgets schreef:Opzich ook wel logisch, bedankt. Heb al sloopbedrijf gevonden die op voorraad heeft, dus straks maar is even ophalen.
Groet,
Peter
is = eens?
Citroen!
- ZX 1.6 Avoriaz
Lekker bij de hand