51 van de 78
« Eerste  < Vorige 49 50 51 52 53 Volgende >  Laatste »

Eerste ervaringen met de DS3 e-HDI
CestLaVie
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 110

Gepost: 22 augustus 2011 10:13 PM
  [ # 751 ]
victor1964 schreef:

weer even een update, met de ds3 op vakantie geweest, dakkoffer, vouwwagen en 5 personen met volwassen postuur.

Echt waar? Drie volwassenen achterin?! Dat is mij ook wel gelukt, maar was zeker geen pretje (voor hen Wink), laat staan dat je een verre rit in die samenstelling zou moeten maken.

Rijd jij een DS3 Break of Picasso ofzo? Wink

Profiel  

Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3865

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 22 augustus 2011 10:25 PM
  [ # 752 ]

Mijn passagiers vonden dat destijds na 5 a 10 minuten ook wel genoeg. Moet wel gezegd worden dat iedereen tussen de 1.80 en 1.90 meter was.

Profiel  

M. Kops
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 90

Gepost: 23 augustus 2011 01:17 AM
  [ # 753 ]

Ik ben op vakantie geweest naar zuid Spanje. Via Andorra en weer retour Zuid Spanje via Andorra naar Nederland. Ik heb ruim 6000 km gereden zonder problemen. 4 volwassenen en helemaal afgeladen.
Gemiddelde snelheid tussen de 130 en 160 km p/u. Het verbruik viel mij heel erg mee. Gemiddeld bijna 1:21.
Flinke bergen gehad vooral in de pyreneen. Ben tot nu toe zeer tevreden over de DS3, het is echt mijn love Toy!!

Ik had wel iets raars!! Als ik in Spanje (temp 39 graden) mijn airco aanzette dan kwam er een wassem van rook uit de roosters. Dit was maar heel even een seconde of twee, maar ok had dit nog nooit eerder meegemaakt.

Heeft iemand anders dit wel eens gehad bij hoge temperaturen??

Voor de rest blijft het voor mij echt een super car, geen gekraak of gerammel op snelheid echt geruisloos!! Ook het verbruik vind ik geweldig, volgetankt in Andorra en de laatste tankbeurt weer bij Breda in Nederland.

Profiel  

Rivanov
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 242

- DS 3 1.6 e-HDi So Chic
Gepost: 23 augustus 2011 09:10 AM
  [ # 754 ]

Las laatst dat iemand bij ATS Nijverdal een USB aansluiting achteraf heeft laten inbouwen. Werkt dit ook bij het Pack My Way Comfort?
En heb je dan de volledige functies? Dus titel en artiest op het display.

Ben benieuwd. Want ik wil het Pack My Way Comfort maar eigenlijk ook m’n iPhone en iPod via USB aansluiten met volledige functies.

Zouden hun een ander principe gebruiken dan de USB Box van Citroën zelf?

Citroën DS3 :: Pack Perfo :: Pack Comfort My Way :: 17” Bellone Black [zomer] / 16” Vallunga [winter] :: Spoiler

Profiel  

Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3865

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 23 augustus 2011 09:25 AM
  [ # 755 ]
M. Kops schreef:

...

Ik had wel iets raars!! Als ik in Spanje (temp 39 graden) mijn airco aanzette dan kwam er een wassem van rook uit de roosters. Dit was maar heel even een seconde of twee, maar ok had dit nog nooit eerder meegemaakt.

Heeft iemand anders dit wel eens gehad bij hoge temperaturen??

...

Dit heb ik ook 2x gehad. Ik schrok eerst wel, maar een paar dagen later gebeurde het weer en wederom tijdens het inschakelen van de airco. Dit was ook bij behoorlijk hoge temperaturen, ca. 32 graden. Denk iets condens of zo van het aircosysteem?

Profiel  

Nitro+
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 562

- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Gepost: 24 augustus 2011 12:04 AM
  [ # 756 ]
Rivanov schreef:

Las laatst dat iemand bij ATS Nijverdal een USB aansluiting achteraf heeft laten inbouwen. Werkt dit ook bij het Pack My Way Comfort?
En heb je dan de volledige functies? Dus titel en artiest op het display.

Ben benieuwd. Want ik wil het Pack My Way Comfort maar eigenlijk ook m’n iPhone en iPod via USB aansluiten met volledige functies.

Zouden hun een ander principe gebruiken dan de USB Box van Citroën zelf?

Als ik het goed herinner, heeft een forumlid hier ook een USB-box met iPod-aansluiting laten inbouwen in het dashboardkastje van zijn/haar DS3 met MyWay (kostte wel een paar honderd euro). Die zag, als ik het wederom goed herinner, maximaal zes mappen die ieder maximaal 99 nummers konden bevatten. Titel en artiest werden volgens mij niet weergegeven op het scherm, uitsluitend het nummer dat aan het lied wordt toegekend (bijvoorbeeld 25/99).

Profiel  

Rivanov
> 200 berichten
RankRankRank

- DS 3 1.6 e-HDi So Chic
Gepost: 24 augustus 2011 08:59 AM
  [ # 757 ]

En zou er misschien verschil zitten tussen het systeem wat een ATS in Nijverdal inbouwt en wat Citroën zelf inbouwt?
Of ligt die weergave van nummers gewoon puur aan de software van MyWay.

Citroën DS3 :: Pack Perfo :: Pack Comfort My Way :: 17” Bellone Black [zomer] / 16” Vallunga [winter] :: Spoiler

Profiel  

Michel_v_O
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 28

- DS 3 1.6 E-HDI 90Pk Airdream So Chic
Gepost: 24 augustus 2011 12:21 PM
  [ # 758 ]

Hallo allemaal,

Ik zit al enkele weken stilletjes op het forum mee te lezen, maar hierin wil ik me toch even mengen.
Wij rijden sinds 3,5 week een DS3 E-HDI (Noir Obsidien/Rouge Carmen) waar we ondanks de bekende minpunten toch een USB-box in hebben laten plaatsen.
Ik heb hiermee de volgende ervaring:
- De nummers worden een stuk sneller ingeladen dan via een MP3-CD.
- Inderdaad 6 mappen zichtbaar in MyWay.
  Dit is omdat hij gezien wordt als een CD-wisselaar.
- IPod aansluiting heb ik niet getest en kan ik dan ook geen uitleg over geven.
- Map 1 t/m 5 heb ik nog niet getest en kan ik dan ook geen uitleg over geven.
- Map 6 is de totale lijst van MP3’s op de gehele USB-stick.
- Na nr. 99 begint het display weer op 1, maar dit is wel nr. 100 op de stick.
  MyWay begint dus wel opnieuw te tellen maar het is wel gewoon het volgende nummer.
  Ook bij de 2de of 3de keer rond te zijn geweest gaat hij gewoon door.
- Hij speelt alle nummers op alfabetische volgorde af, dus het eerste nummer is de eerste MP3 in de eerste map op je stick.
- Titel, naam artiest en naam CD worden inderdaad niet weergegeven, alleen het fictieve nummer en de tijd dat het nummer bezig is.
- Hij onthoudt ook netjes waar hij gebleven is, zodat je niet iedere keer bij nr. 1 begint.
Zelfs als hij op nr. 305 (display nr. Cool is, gaat hij gewoon met hetzelfde nummer.

De nadelen van de USB-box zijn voor ons dan ook:
- Dat hij geen titel, naam artiest en naam CD/map weergeeft.
- Dat je geen CD/map kan selecteren.

Zoals iedereen aangeeft: wachten op de volgende software-update en hopen dat Citroën dit dan ook verwerkt heeft.

Profiel  

Rivanov
> 200 berichten
RankRankRank

- DS 3 1.6 e-HDi So Chic
Gepost: 24 augustus 2011 12:24 PM
  [ # 759 ]

En hoe duur was het plaatsen van de USB Box bij jouw Citroën dealer?

Profiel  

DS3-Black
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 523

Gepost: 24 augustus 2011 12:35 PM
  [ # 760 ]

Ik ben ook wel benieuwd naar de prijs. Kan je ook een foto plaatsen van de usb box. Ik neen aan dat deze in je dashboard kastje zit.

Profiel  

Rivanov
> 200 berichten
RankRankRank

- DS 3 1.6 e-HDi So Chic
Gepost: 24 augustus 2011 12:36 PM
  [ # 761 ]

Plus ik wil graag dat iemand een iPod kan testen ipv USB stick. Want misschien dat hij de titels bij een iPod wel weergeeft??

Zou ik dankbaar voor zijn! Smile

Profiel  

Michel_v_O
< 100 berichten
Rank

Gepost: 24 augustus 2011 01:28 PM
  [ # 762 ]

We hebben de USB-box in de onderhandelingen meegenomen en heeft de verkoper uiteindelijk volledig incl. plaatsen als korting weggegeven.
Hij heeft de standaardprijs (€305,-) dus als korting gegeven.(nee, dit was niet de enige korting die we gekregen hebben.)
De verkoper die we hadden heeft zelf ook een DS3 met USB-box.
Hij heeft dit toen ook met zijn IPod laten zien en de werking/weergave is exact hetzelfde als met USB-stick.
Ik weet alleen niet of het display van de IPod uit gaat en aangezien ik zelf geen IPod heb kan ik dit niet testen.
Uiteraard ben je met je IPod van harte welkom in mijn woonplaats Sliedrecht voor een test.
De USB-box zit inderdaad in het dashboard kastje.
Zodra ik thuis ben zal ik een foto maken/plaatsen.

Profiel  

Michel_v_O
< 100 berichten
Rank

Gepost: 24 augustus 2011 07:23 PM
  [ # 763 ]

Zoals beloofd hierbij 2 foto’s van de USB-box in het dashboard kastje.

Photobucket
Photobucket

De achterzijde lukt niet omdat mijn spiegelreflex daar niet in past.
Zoals je ziet zit er een grote usb-stick in en kan het kastje zonder problemen dicht.

Profiel  

blue dolphin
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 369

- ZX 2.0i 16v
- DS 3 1.6 THP 207pk Racing
- AX 1.1 axion
- C3 1.6 16v Sensodrive Exclusive
- ZX 1.8 Furio
- AX GTI
Gepost: 24 augustus 2011 07:34 PM
  [ # 764 ]

Welke aansluit mogelijkheden heb je er nu bij???

USB
en dan zie ik er nog 2 zitten, waar zijn die voor??

Profiel  

Rivanov
> 200 berichten
RankRankRank

- DS 3 1.6 e-HDi So Chic
Gepost: 24 augustus 2011 09:30 PM
  [ # 765 ]

Thanks voor de foto’s! Hopen dat Citroën binnenkort met een software update komt dat de titels en artiesten ook zichtbaar zijn.
Nu nog wachten tot m’n baas ‘m wil bestellen.. Razz
Configuratie was in ieder geval goedgekeurd! Wink

Profiel  

51 van de 78
« Eerste  < Vorige 49 50 51 52 53 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook