Ervaring met meerdere DAFjes, Rocco. Het is niet omdat een wagen ouder is dan 25 jaar dat-ie daarom meteen slecht is.
Paso heeft het begrepen: Gewoon “normaal” inschrijven en je hebt geen gezeik en toch het goedkope belastingtarief.
Zo denk ik er ook over.
Het enige “nadeel” is misschien dat je jaarlijks naar de keuring moet, zeker als je weinig km’s doet of meerdere oldtimers hebt(een jaar is immers zo voorbij) maar je hebt geen beperkingen.
Totaal aantal Berichten: 114
Geregistreerd: 05-11-2005
- Méhari mehari 4 zitter
- BX GTI 16V
Mijn Gs was ingeschreven als ‘classic car’
Ik had geen berperkingen voor mijn rijgedrag, enkel dat ik niet naar mijn werk mocht rijden maar ik studeer nog dus dat is geen probleem.
Ik betaalde minder verzekering dan een gewone auto en ook minder rijtax omdat het een oldtimer is.
Idd elk jaar naar de keuring maar dit is geen enkel probleem voor mijn GS.
c’est fantastique
volgens mij loopt deze draad uit op de BTW.
het ging toch over een GS met verf rn roller te bewerken?
greets van wupke:die het ff nie snapte.
Totaal aantal Berichten: 359
Geregistreerd: 26-09-2004
- 2CV 2cv6
- ID/DS ID 19 P
rocco schreef:Ga es op zoek naar een TSO of BSO school in de buurt, waar ze een afdeling automechanica hebben…
Misschien zoeken ze wel oefenobjecten voor de spuiterij-afdeling?
Ik heb dat een keer laten doen en er altijd spijt van gehad. Want je kunt niet terug om te reclameren. Door het slechte schuurwerk (hitte) waren er zelfs deuken bijgekomen.
Antieke fietsen zijn ook mooi! Kijk eens op http://www.antique-bicycles.net
Totaal aantal Berichten: 114
Geregistreerd: 05-11-2005
- Méhari mehari 4 zitter
- BX GTI 16V
Je kan aan je verzekeraar vragen naar de verschillende soorten verzekeringen voor een oldtimer.
Mijn Gs was verzekerd via ING, als je daar contact mee opneemt kom je wel veel teweten.
Mvg
c’est fantastique