Totaal aantal Berichten: 667
- CX 2400 GTi
- Xantia 2.0 16V Exclusive BVA
Wat vinden jullie van het idee dat edereen in zijn auto een kaartje plaatst waarop bv de forumnaam en echte naam wordt vermeld. Zichtbaar op de hoedenplank of zijruit(en) moet mogelijk zijn.
Des te eerder weten we wie waarbij hoort.
Andere optie zou een badge kunnen zijn. Als je iemand aanspreekt hoef je niet naar zijn/haar auto te lopen om te weten wie het is..
Ex: 2CV, AX, BX, ZX, Xsara, Xantia 2.0, XM 2.0 TCT, CX 22TRS, Xantia 1.8 16V
C5: 186.000 | CX 2400 GTi: 227.000 | Xantia 2.0 16V: 200.900

Totaal aantal Berichten: 17407
- CX 2400 Super
Graag even niet Het Lijstje oproepen. Iemand heeft met filters gespeeld en de boel in de war gebracht. Zodra alles weer ontward is, meld ik hier dat Het Lijstje weer beschikbaar is.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

- CX 2400 Super
Dat was even schrikken, maar de schade viel mee! Het Lijstje is ontward en dus weer beschikbaar.
Indien je met de gegevens wilt spelen, graag eerst downloaden naar je eigen PC en dan kun je op je locale bestand alle statistische analyses loslaten die je maar wilt.
Een eerste observatie: kleurverschillen tussen landen. Er zijn twee Belgische CX’en ingeschreven, 100% rood. Ze durven, de Belgen! Van de 23 Nederlandse CX’en daarentegen zijn 52% grijs. Er zijn ook één Luxemburgse CX’en ingeschreven en die zijn 100% grijs: wat een saai land!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

- CX 2400 Super
marcelka schreef:Wat vinden jullie van het idee dat edereen in zijn auto een kaartje plaatst waarop bv de forumnaam en echte naam wordt vermeld. Zichtbaar op de hoedenplank of zijruit(en) moet mogelijk zijn.
Des te eerder weten we wie waarbij hoort.Andere optie zou een badge kunnen zijn. Als je iemand aanspreekt hoef je niet naar zijn/haar auto te lopen om te weten wie het is..
Iedereen is natuurlijk vrij om een naamkaartje in de auto te plaatsen, maar we kunnen ook badges laten maken. Dankzij Marcels inspanningen is er nog een beetje ruimte vrijgekomen in het budget voor de rallyschilden. Wie bang is voor aap te lopen met zo’n badge, wordt niet verplicht er een te dragen .

- CX 2400 Super
Er is ook nieuws over de diners. Ons ïs gevraagd rekening te houden met vegetariërs, wat we natuurlijk graag doen. Vegetariërs konden al kiezen voor het hartige taartje als voorgerecht, maar kunnen nu ook “vegetarisch” invullen bij het hoofdgerecht in kolom R. Wij gaan dan ons best doen om dat te regelen met de restaurants, want indien je voor het diner van zondag “vegetarisch” aangeeft, nemen we aan dat dit ook geldt voor het diner van zaterdag…

Totaal aantal Berichten: 1595
- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
Kijk, dat biedt geheel andere opties! Even wat veranderingen in het lijstje aangebracht.
Mijn snoeken:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214511/P0/

Totaal aantal Berichten: 1481
- CX 2500 diesel
- GS/GSA GS break club
Rens goed bezig!
Bestuur Citroen Contract, organisatie 100 jaar Citroen eiland van Maurik en ICCCR 2016, nu een GS 1220 club break, ex CX 2500 diesel 1984, CX2400 special break c-matic 1980, GSA 1.3 special 1984, BX 1.9 diesel 1991, BX 1.4 1990, DS 23 Pallas, 1973

Totaal aantal Berichten: 6503
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Hoewel ik niet mee ga, hulde voor de organisatie! Als ik dit allemaal zo lees wordt er echt werk van gemaakt.
Ik hoop maar dat er over 3 jaar weer zoiets wordt georganiseerd. Ik ben meer dan de ronde getallen…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Totaal aantal Berichten: 1066
- CX 25ie Prestige
- BX 16 TZI Automaat
Ik sluit me bij Mulder aan. Leuk initiatief maar het komt me nu even niet uit. En het voordeel is .... dat je dit kunt zien als een generale repetitie zodat het over drie jaar NOG beter is
Bedacht me trouwens…. in 1997 heeft Citroen NL ism de Autokampioen een trip georganiseerd naar de Citroen fabriek in Parijs. Was ook eer erg leuke trip. Misschien kunnen we Citroen NL mee inschakelen en laten zorgen voor toegang tot verschillende activiteiten (en zorgen voor een bezemwagen voor alle uitvallende CX-en)
mijn Prestige: http://www.mijnalbum.nl/Album=DQOIQAKQ
ex: BX 16TRS, BX 16TRI, XM 2.0, DSuper 5, Xantia 1.8 16v, BX 16TZI

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
ook namens de anderen: dank. samen proberen we er wat van te maken.
dus we mogen jullie alvast noteren voor het volgende uitje ??
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Totaal aantal Berichten: 6503
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Als dat ter gelegenheid van 40 jaar CX is: zeker. En als dat dan bij deze van de zijde van de organisatie een belofte is dat er dan inderdaad iets wordt georganiseerd…
Als de CCCN dan ook iets organiseert dan wordt het wel weer een lastige afweging… Nou ja, als beiden de handen ineen slaan…
@ maartens: was dat “gewoon” naar het Conservatoire of is er echt een rondleiding door de fabriek zelf gehouden?
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Totaal aantal Berichten: 1066
- CX 25ie Prestige
- BX 16 TZI Automaat
Was een ontvangst op de fabriek Aulnay-sous-Bois, alwaar zij de Saxoproduceerden. Onder begeleiding van Eric Verhaest. De Xsara was toen net nieuw.
Citroen NL stelde Xsara’s Xantia’s en XM’s ter beschikking voor de trip.
Een combi van fabriek met het Conservatoir lijkt me geweldig.
mijn Prestige: http://www.mijnalbum.nl/Album=DQOIQAKQ
ex: BX 16TRS, BX 16TRI, XM 2.0, DSuper 5, Xantia 1.8 16v, BX 16TZI

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
goede ingrediënten voor het volgende uitje zou ik zeggen !
dus maar eens op tijd nadenken hoe we dit willen invullen ! CX club en dit CX deel van het forum samen op pad zou ik zeggen. Citroen NL hoeft dan geen CX-n ter beschikking te stellen, die nemen we zelf wel mee.
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Totaal aantal Berichten: 8165
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
maartens schreef:Was een ontvangst op de fabriek Aulnay-sous-Bois, alwaar zij de Saxoproduceerden. Onder begeleiding van Eric Verhaest. De Xsara was toen net nieuw.
Citroen NL stelde Xsara’s Xantia’s en XM’s ter beschikking voor de trip.
Een combi van fabriek met het Conservatoir lijkt me geweldig.
Dat was inderdaad een hele goed verzorgde trip waar ik nog steeds goede herinneringen aan bewaar. Vooral het rijden met de XM en de Xantia 2.1 TD maakten destijds indruk. Destijds voor het eerst de 200 km/h aangetikt met de Xsara. Bonnen waren voor eigen rekening, zo werd nog gezegd, maar die heb ik kunnen ontlopen.
Sorry voor de off-topic. Maar een combinatie met een bezoek aan de fabriek is natuurlijk wel extra leuk.
Patrick

- CX 2400 Super
Er zijn nog 6 dagen om je keuzes in Het Lijstje aan te passen. Daarna gaat er een slot op en zijn wijzigingen niet meer gegarandeerd kostenloos.
- kolom K: lunch in Wezembeek-Oppem (€15) of boterhammen van thuis?
- kolom L: 1-persoonskamer in Ibis (€65/nacht) of ernaast in Etap (€48/nacht)
- kolom P: bezoek kasteel en tuin Chantilly (€11) of zondagmiddag in Parijs?
- kolommen Q-S: opties voor iedere gang van menu, nu ook met keuze “vegetarisch”
- kolom T: bezoek Conservatoire (€5) op maandag, in principe ‘s morgens
- kolom U: indien groep Conservatoire op ma-morgen te groot (>40), wil jij dan evt. ma-middag?
- kolom W: aantal rallyschilden à €10