Nou da ben ik weer…
Dus morgen krijg ik mijn Saxo terug!
Ze hebben de uitlaat gedaan, de pump van de Stuurbekrachtiging gereserveert voor ‘n tienje of zo daar waren de koolen van de e-motor versleten en de koppaking was het dan toch niet…
Net als op de foto te zien blijft de temperatuur net zo staan nu, ze hebben een nwe. thermostaat, koelvloeistof ingerooit en alles ontlucht…lijkt wel goed te zijn!
Op dit moment rij ik in een Daihatsu YRV dat is dan toch niks
Dus ik dan weer…
Helaas heb ik dan toch nog twijfels over men koppaking, de werkplaatschef zei tegen me hij heeft de co2 waarde gemeten die in de koelvloeistof zit omdat hij niks kont vinden zegt hij dat de koppaking niet kapot is…
Ze hebben het koelsysteem netjes doorgespoelt een nwe. thermostaat geplaatst toen ik wegreed zag die koelvloeistof nog goed uit vandag weer naargekeken en wat denk je die is weer zwart, draai ik het reservoir op van de koelvloeistof zit die ook beetje onder druk, greef ik gas aan de carburator lijkt het dat hij de vloeistof inzuigt maar er komen geen luchtballen…???
Mijn temperatuurmeter blijft ook zo staan als op het foto te zien alleen als ik het gas intrap wordt ie wel warmer en blijft dan op zo’n 3/4 staan…
Ik doe me wel beetje mooilijk met dit soort dingen want het is ook niet mijn eerste auto en dit heb ik al een keer mee moeten maken bij een italiaan en daar was het ook de koppaking, dus ik hoor graag wat jullie indruk is…
MVG