3 september a.s. Rode Kruis 2CV rally: nog enkele plaatsen beschikbaar
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 23 augustus 2011 10:53 PM

Van de voorpagina:

De redactie van het forum ontving onlangs een bericht van de organisatoren van de Rode Kruis Eendenrally die op 3 september gehouden wordt in het mooie Drenthe. Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar omdat er deelnemers door omstandigheden zijn afgehaakt.

De start van de rally is in Assen en de finish vindt plaats op het vliegveld van Hoogeveen. Het is de tweede keer dat deze rally gehouden wordt en de naam van de rally geeft aan dat er een goed doel aan verbonden is: de opbrengst van gaat naar de Drentse Weken: dat zijn bijzondere vakanties van het Rode Kruis Drenthe.

De organisatie geeft verder aan dat ze veel sponsors hebben en dat er daarom een prachtig bedrag over wordt gehouden voor dat doel. De kosten van deelname zijn € 65 per equipe van 2 personen, extra passagiers betalen € 25 p.p. Daarvoor krijgt men een fraaie route door Drenthe voorgeschoteld, waarbij onderweg een heerlijke lunch geregeld is. Daarnaast zijn er leuke pitstops en activiteiten gepland. Aan het eind van de dag is er een maaltijd geregeld en verder ontvangt u een rallyboek en een rallyschildje.

Zie verder de website voor alle aanvullende informatie: http://www.rodekruiseendenrally.nl/home.htm

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

RikvdS
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 782

- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Gepost: 24 augustus 2011 06:18 PM
  [ # 1 ]

Dat is natuurlijk wel geinig om te doen! Eens kijken of ik de centjes bij elkaar kan sparen en zo.. Lijkt me erg tof om ook mee te rijden!

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami Super
Gepost: 24 augustus 2011 08:45 PM
  [ # 2 ]

Ik begrijp uit de berichtgeving van de organisatoren dat er alleen 2CV’s meedoen. Ik zou dat even nagaan voor de zekerheid.
Verder is het natuurlijk een prachttocht met als die Eenden.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

geoarthc35
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2527

- C35 camper
Gepost: 24 augustus 2011 09:00 PM
  [ # 3 ]

en daar komt nog bij

De inschrijving sluit op 15 augustus 2011 of als het aantal van 101 equipes is behaald

en als ik de deelnemers lijst zie zijn er al 101 inschrijvigen

Citroen c32 Hilton XLS

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten

- Ami Super
Gepost: 24 augustus 2011 09:04 PM
  [ # 4 ]

dan zou ik zeker even contact opnemen met de organisatie Rik, we hebben de mail onlangs gehad. Ik verwacht niet dat dan opeens de inschrijving weer dicht is.

Iemand nog doneren?

Profiel  

RikvdS
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 782

- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Gepost: 26 augustus 2011 12:16 AM
  [ # 5 ]

Mja ach, ik zit ook al krap in de centjes en de bijrijder die ik op het oog had kon ook al niet. Helaas, andere keer iets meetuffen dan. Very Happy

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook