ik denk dat de WRC van Loeb niet zo’n adembenemende topsnelheid heeft; eerder een ademstokkende acceleratie
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
XTR schreef:ik denk dat de WRC van Loeb niet zo’n adembenemende topsnelheid heeft; eerder een ademstokkende acceleratie
volgens mij kunnen ze met de bakverhouding een hele hoge top bereiken als dat nodig is.
maar die zal voor veel rally’s op acceleratie afgesteld staan.
als je al hoort dat sommige 2 wiel aangedreven rally wagens al tegen of over de 200 lopen moet dat niet zo’n probleem voor een WRC zijn denk ik zo
Totaal aantal Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-03-2004
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
De SM was zeker wel de snelste voorwielaandrijver in zijn tijd
Zelfs als we het over (beperkte) produktieauto’s gaan hebben, weet ik nog een paar nog veeeeel snellere!
Er zit namelijk een bedrijf in Zwitserland, die aangepaste Citroëns op de markt brengt.
Zo zijn er een stuk of 30 Xantia’s V6 Break met 176KW, verder zijn er een paar Xsara’s 2.0 16V met compressor!!! Dit zijn nieuwe auto’s die aangepast worden.
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
WYD schreef:Zelfs als we het over (beperkte) produktieauto’s gaan hebben, weet ik nog een paar nog veeeeel snellere!
Er zit namelijk een bedrijf in Zwitserland, die aangepaste Citroëns op de markt brengt.
Zo zijn er een stuk of 30 Xantia’s V6 Break met 176KW, verder zijn er een paar Xsara’s 2.0 16V met compressor!!! Dit zijn nieuwe auto’s die aangepast worden.
weet jij ook wie? dan breng ik de xm v6 even. morgen. ik vind een top van 250 en 215 pk zoals nu niet genoeg!
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
waterman771 schreef:WYD schreef:Zelfs als we het over (beperkte) produktieauto’s gaan hebben, weet ik nog een paar nog veeeeel snellere!
Er zit namelijk een bedrijf in Zwitserland, die aangepaste Citroëns op de markt brengt.
Zo zijn er een stuk of 30 Xantia’s V6 Break met 176KW, verder zijn er een paar Xsara’s 2.0 16V met compressor!!! Dit zijn nieuwe auto’s die aangepast worden.weet jij ook wie? dan breng ik de xm v6 even. morgen. ik vind een top van 250 en 215 pk zoals nu niet genoeg!
Niemand die al eens de motor uit de Renault Safrane Biturbo in een XM heeft geschroefd? Wel leuk al zal een geschikte sloper wel wat prijzig worden.
sans-pareil schreef:waterman771 schreef:WYD schreef:Ik denk dat de SM niet de snelste auto allertijden was, want er was ook nog een Xantia 4x4 2.0 16V turbo
Waar??? foto’s!!!! :photo :photo :photo
De link naar het artikel over dat ding zwerft hier ergens over het forum. Die had alleen geen hoge top, kon wel in 2.55 sec van 0-100 met een sequentiele bak (700pk).
Natuurlijk van http://www.citroworld.tk
WYD schreef:Zelfs als we het over (beperkte) produktieauto’s gaan hebben, weet ik nog een paar nog veeeeel snellere!
Er zit namelijk een bedrijf in Zwitserland, die aangepaste Citroëns op de markt brengt.
Zo zijn er een stuk of 30 Xantia’s V6 Break met 176KW, verder zijn er een paar Xsara’s 2.0 16V met compressor!!! Dit zijn nieuwe auto’s die aangepast worden.
Klopt bij de Xantiaclub rijdt er iemand zo’n Xantia V6 uit Zwitserland.