Totaal aantal Berichten: 359
- DS 3 1.6 VTI 120 pk So Chic
- DS 3 1.6 THP 156 pk sport chic
- DS 3 racing 207 pk
Vandaag is bij de dealer de verlichting aangepast, inderdaad 10 min werk en de monteurs vonden het leuk om te doen ,ik was de eerste bij wie ze het deden.
Twijfel alleen nog over de stadsverlichting er zit nu Philips BlueVision in,of dat ik er toch led lampjes in ga doen.
DS3 Racing 230 PK
Friends 208GTI
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Welke verlichting heb je aangepast en alleen voor BlueVision? Ik ga binnenkort alle verlichting van mijn koplampen verwisselen voor Philips BlueVision Ultra (H1, H7 en W5W) en Philips SilverVision (PY21W), heb vandaag de laatste lampjes binnen gekregen. Heb net als jij ook getwijfeld of ik geen LED-verlichting moest aanschaffen voor de stadsverlichting, maar IMO zien die er alleen mooi uit als ze zijn ingeschakeld (ik vind de gele stippen van uitgeschakelde LEDs nogal lelijk…). Succes met de beslissing!
- DS 3 racing 207 pk
In de koplamp alles aangepast met blue vision en de knipperlichten silver vision
DS3 Racing 230 PK
Friends 208GTI
- DS 3 racing 207 pk
Vandaag de Philips BlueVision stadslichten toch vervangen voor leds,het is iets blauwer maar past denk ik toch beter bij de leds.
Philips BlueVision
stadverlichting met led.
Na het lezen van de topic van Fabian over zijn ITG filter en zijn bevindingen,ben ik ook naar Beek auto-racing gegaan.
Ze zijn inderdaad zeer hulpzaam en geven goed advies,dus ook een ITG filter gekocht en moet zeggen je merkt het wel,trekt beter en soepeler op,en ja de rest moet ik nog ondervinden met name verbruik enz.
En ze vertelden dat ze ook een DS3 R of racing gaan tunen,weet niet meer om welke het ging.
En zo vroegen ze me of het niet iets voor mij was om de auto te verlagen en te chippen
Verlagen vond ik meteen heel interessant en ga er ook een afspraak voor maken,alleen hoeveel omlaag? ik denk zelf 25mm voor 20mm achter al zegt Beek auto-racing 10mm achter ivm comfort en natuurlijk de drempels het merk van de veren is Eibach op hun advies.
En ja dat chippen is wel heel verleidelijk met die getallen die ze noemen.
Na chippen 210pk.
Al was ik eerst niet zo`n voorstander van Chippen,maar nadat ik daar ben geweest,ga ik er toch maar eens goed over nadenken,al ben ik nog dik tevreden over de power die ik nu heb.
DS3 Racing 230 PK
Friends 208GTI
Totaal aantal Berichten: 7790
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik vind eerlijk gezegd een standaard THP rap zat. En na het rijden met een Racing ben ik er niet van overtuigd dat een gechipte THP qua wegligging een heel goed idee is.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 7790
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Maar wel een gaaf ding deze witte
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ziet er goed uit zo de verlichting. Heb je in het donker ook merkbaar meer zicht met de philips koplampen ? En komen ze bij de auto matterialen Handel vandaan of heb je een goedkoper internet adresje ? En weet je toevallig hoe de dealer de Leds met stadslicht kan aan zetten ? Mijn dealer is het aan het uitzoeken bij hun demo maar ik heb nog niet gehoord dat het gelukt is. Mistlamp als bochtverlichting lukt ze wel om in te stellen, maar dan vervalt de mistlamp funktie dus daar zie ik van af.
- DS 3 racing 207 pk
Inderdaad meer zicht het licht is veel helderder(bijna wit).
Ik heb ze gekocht bij Brezan auto materialen,heel setje.
Leds zijn van auto style super wi t gekocht bij Rijsbergen auto materialen.
Het licht aanpassen was 5 min werk en die jongen had het nog nooit gedaan ik heb wel gekeken liep het menu snel door paar keer moest die een code invoeren en het was gepiept.
De dealer die het gedaan heeft is de jong`s autobedrijven in Katwijk misschien kun je daar info met je dealer vragen (Evt vragen naar Kevin).
Succes!
DS3 Racing 230 PK
Friends 208GTI
zelf heb ik ook even 2 bluevision lampjes gehaald en 2 w5w lampjes. Ik ben benieuwd.
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
@DS3-Black:
Ik heb mijn BlueVision Ultra lampen bij webshop Conrad besteld (van alle webshops die ik via Google had gevonden, had Conrad de goedkoopste prijzen en gratis verzending (bij een orderbedrag vanaf 25,00 én betaling via iDeal)).
Een kit met twee H1-lampen kost daar 26,99 en een kit met twee H7-lampen kost 34,99. Overigens krijg je bij iedere kit gratis twee BlueVision Ultra W5W-lampen, dus die hoef je dan niet ergens los te kopen (helaas vermeldt Philips dit niet op z’n website).
Misschien nog een tip, als je het echt mooi wil afwerken zou je de knipperlichten nog kunnen vervangen voor Philips SilverVision. Deze kun je bij Halfords kopen voor 18,99.
Ja die knipperen lichten zat ik ook al aan te denken. Achter zitten ze er wel in maar voor weer niet. Geven die 5w5 Leds veel licht ?
- DS 3 racing 207 pk
Dit zijn de leds die ik in mijn DS3 heb.
Overdag zie je ze wel maar geven dan niet veel licht maar als het donker,bewolkt,regenachtig weer is vallen ze goed op,iets blauw.
Na het uitdoen van de auto blijven ze een paar minuten naknipperen.
DS3 Racing 230 PK
Friends 208GTI
Nitro+ schreef:@DS3-Black:
Ik heb mijn BlueVision Ultra lampen bij webshop Conrad besteld (van alle webshops die ik via Google had gevonden, had Conrad de goedkoopste prijzen en gratis verzending (bij een orderbedrag vanaf 25,00 én betaling via iDeal)).
Een kit met twee H1-lampen kost daar 26,99 en een kit met twee H7-lampen kost 34,99. Overigens krijg je bij iedere kit gratis twee BlueVision Ultra W5W-lampen, dus die hoef je dan niet ergens los te kopen (helaas vermeldt Philips dit niet op z’n website).Misschien nog een tip, als je het echt mooi wil afwerken zou je de knipperlichten nog kunnen vervangen voor Philips SilverVision. Deze kun je bij Halfords kopen voor 18,99.
Via ebay, inclusief verzendkosten heb ik voor de H7 lampen + W5W totaal 31 euro betaald. Wellicht een optie om ook daar te kijken voor je spullen
Maar heb je op eBay dan orginele philips of osram lampen of merkloze lampen ? Paar euro meer betalen vind ik niet erg als de kwaliteit beter is. En bij conrad krijg je nog een kado ook deze week. En is voor mij conrad kwa betalen makkelijker aangezien in geen credit card heb.