Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
mads3 schreef:Nitro+ nu ook maar een deelnemerslijst maken in de begin topic?
Morgenavond zal ik een deelnemerslijst plaatsen in mijn post.
ray78 schreef:@ scottie: we zien het allemaal wel verschijnen in de komende tijd…
X2
Ik heb nog nooit een forum meeting mee gemaakt. Maar is het een idee als iedereen dan op het dashboard een a4tje legt met zijn forum naam en leuke auto gegevens zoals uitvoering, opties en eventueel aanpassingen/verbeteringen. En misschien ook bestel en leverdatum. Zeg maar je auto uittreksel. Of is dit al een gebruikelijk iets ?
Das wel een goed idee, maar zorg ervoor dat je ergens een standaard-formaat neerzet. Anders krijg je weer een wildgroei aan verschillende formulieren.
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Is er in jullie groep niet iemand die een beetje handig is op de pc en die wat kleurenprints kan maken.
Dan maak je namelijk gewoon een leuk meetingschildje met wat stippellijnen waar de betreffende DS3-eigenaar wat details van zijn voiture op in kan vullen. Dan krijg je visueel een mooi geheel en heb je ook nog eens een aandenken aan de meeting.
Hoi allemaal, na een tijdje niet op het forum te zijn geweest ben ik weer eens van de partij en waar valt mijn oog op?! Een nieuwe meeting!!
Superleuk…en heel dichtbij voor mij, ik woon namelijk in Best!
Das 5 minuten naar sint oedenrode….
Zet mij maar op de lijst van aanwezigen!
Ik ga er dan ook meteen vanuit dat het beter weer is dan bij de vorige meeting….(heel veel slechter kan ook niet).
En een tochtje rijden met wat eten daarna klinkt erg gezellig!
@ Scottie, wat heb je in je hoofd qua route, wellicht kan ik je nog van een idee voorzien?
gr.nicole
Dat worden een hoop gevulde koeken!
Renault 5
Peugeot 206
Citroen DS3 Gris Thorium/ Noir Onyx (1.6 VTI)
Totaal aantal Berichten: 25
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
Gaat de meeting door op de 24e? ik blijf jullie reakties volgen hoor,lijkt me hartstikke leuk!
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
@ds3haarlemnl: De meeting gaat inderdaad door op 24 september! Kan ik jou ook toevoegen aan de lijst met deelnemers?
Totaal aantal Berichten: 25
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
Nitro+ je kan mij uiteraard toevoegen op je lijst,ik ben van de partij de 24e.
Als er meer details zijn hoor ik het graag!
Robert (DS3Haarlemnl)
Totaal aantal Berichten: 74
- DS 3 1.6 e-Hdi So Chic
Ik wil de meet ook graag eens een keer meemaken. (1 persoon, mijn vrouw twijfelt of ze mee zal komen) St. Oedenrode is ook lekker dichtbij voor me.
Een tourritje rijden ziet er vast leuk uit, en zo te zien kan de Vresselse hut een geschikte eindbestemming zijn. Als er wel gekegeld gaat worden dan is een arrangement wellicht een optie. of uurtje kegelen en dan meteen buffet of barbecue.
(gevonden op website:)
Buffet-arrangement minimaal 25 personen: Kegelen, consumpties onbeperkt en 2 uur koud-warm buffet. Tijdsduur 5 uur. € 38,50 p.p.
Barbecue-arrangement minimaal 20 personen: Kegelen, consumpties onbeperkt en 2 uur barbecuen. Tijdsduur 5 uur. € 42,50 p.p.
met het arrangement wordt het stiekem wel laat en ik weet niet of dat voor iedereen (ze wonen niet allemaal op 15 minuten afstand) geschikt is.
(13:00 B&B, thee, bewonderen & babbelen, demo’s etc en tourrit wordt dan gauw 15/15:30 dat we bij de hut aankomen. en dan een arrangement van 5 uur wordt het al gauw tot 20/21:00 uur)
met (of zonder) een uurtje kegelen en dan eten wordt het zo’n 18/19:00 uur.
ik hoor het wel, ik pas me aan aan de rest.
DS3 e-Hdi, Gris Thorium/Rouge Carmen, Carmen Dashboard, Pack Perfo, Pack Comfort, Pack HiFi/USB, Borbet X8 16” (en in de winter InterAction Meteor 15”)
@ds2_4me:
Je geeft precies de reden aan dat ik niet voor een arrangement wil/kan gaan.
Bovendien zijn het een hoop centen, waarvan ik niet kan zeggen dat iedereen ze wil uitgeven voor zoiets.
Mijn idee was om rond 16:00u bij de hut te zijn. Dan nog wat ruimte op te fotograferen en kletsen.
Er zullen dan, als ik het juist interpreteer een 3 tal groepen ontstaan.
1) Zij die nog een bakkie drinken met mogelijk iets erbij (daarna vertrekken)
2) Zij die willen eten, invulling nog niet compleet (buffer/kaart/barbeque en ik meen dat er ook steengrillen mogelijk was)
3) Zij die willen eten en kegelen.
Ik heb nog niet gesproken met de vresselse hut, zij zullen ook een beetje mee moeten denken. Ik weet dus ook niet hoeveel kegelbanen er eventueel te beschikking staan.
Persoonlijk zou ik niet weten of het eten tegelijkertijd met kegelen gedaan (kan) worden en of dat gewenst is.
Zelf denk ik dat een groep groter is (dus interessanter) voor een buffet als achteraf gekegeld wordt.
(ze hebben verschillende ruimtes)
Ik hoop dat de lijst van personen die mee willen redelijk snel een beeld geeft wat er verwacht wordt.
@degene die de lijst maakt, graag de bovenstaande 3 opties proberen te scheiden.
dan hebben we het aantal + wat men wil enigzins in beeld.
En er zullen altijd last minuten wijzigingen zijn.
Jullie begrijpen hopelijk ook wel dat het voor mij lastig is, zeker omdat als er een buffet geregeld wordt, er een verplichting aangegaan wordt. Ik kan niet vanuit een club handelen en geld uit een kas gebruiken. Dus als er iets mis gaat, zitten wij met een kofferbak vol eten en een lege beurs (of te weinig eten en klagende mensen)
Degene die dus afspreken dat ze willen eten, zou ik daarom willen verzoeken om open te staan om (een deel) van het bedrag wat ik ga proberen af te spreken vooraf te voldoen. Hopelijk is daar begrip voor.
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Kun je bij de Vresselse hut niet gewoon reserveren voor een aantal personen en geen buffet nemen (hebben ze niet gewoon een menukaart waarvan je kan kiezen)? Dan kan iedereen achteraf gewoon betalen waarvoor hij/zij gegeten heeft.
Renault 5
Peugeot 206
Citroen DS3 Gris Thorium/ Noir Onyx (1.6 VTI)
@Ann:
Helaas, ze kennen geen menukaart.
Heb ze gesproken. 24 september is geen probleem, ze hebben nog wel een zaal vrij.
Het heeft echter geen zin om met minder dan 20 personen een buffet te regelen.
Gezien de planning zou 17:00u eten (zegmaar 2 uurtjes of minder) en daarna 1 uurtje kegelen voor degene die willen de beste optie zijn. 5 a 8 personen per kegelbaan is geen probleem. Daarna zou het om 2 banen gaan (aantal splitsen)
Ik heb nog geen toezegging gedaan. Omdat ik niet weet hoeveel personen er interesse in een koud/warm buffet hebben.
Zijn er dit minder dan 20, dan gaat het niet door.
Bij 20 of meer kan ik de reservering definitief maken. Ik heb de optie op de zaal tot a.s. vrijdag 2 september.
Dan moet heb concreet zijn.
Mijn verzoek aan jullie allen is dan ook, check de agenda en geef door welke optie je kiest.
Het gaat dus om de activiteit na de toertocht (eventueel kan die overgeslagen worden, door binnendoor naar de Vresselse hut te rijden, voor wie dat wil)
1) Bakkie thee/koffie bij de Vresselse hut (koffie met gebak staat voor 3,50 Euro op de prijslijst)
2) Bakkie thee/koffie en daarna een buffet (de vanaf prijs voor een warm/koud buffet bedraagd 14,95 Euro excl. consumpties)
3) Bakkie thee/koffie, buffet en kegelen.
Wat betreft de consumpties lijkt me het handigste dat deze op 1 rekening gezet worden tijdens het buffet en dat we de kosten delen door het aantal aanwezigen. Het afkopen van de drank zal voor de meeste onder ons een stuk duurder zijn.
Tenzij jullie die mening niet delen, laat maar horen.
Voor de lijst:
Scottie komt met 2 personen, wil ook wel warm/koud buffet. (Kegelen mischien ook wel, als baanvulling )
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Totaal aantal Berichten: 369
- ZX 2.0i 16v
- DS 3 1.6 THP 207pk Racing
- AX 1.1 axion
- C3 1.6 16v Sensodrive Exclusive
- ZX 1.8 Furio
- AX GTI
ik zal eens kijken voor de start van een lijstje
1) Bakkie thee/koffie bij de Vresselse hut (koffie met gebak staat voor 3,50 Euro op de prijslijst)
-
-
-
2) Bakkie thee/koffie en daarna een buffet (de vanaf prijs voor een warm/koud buffet bedraagd 14,95 Euro excl. consumpties)
- Scottie 2 personen
- Blue Dolphin 2 personen (2 x DS3)
-
3) Bakkie thee/koffie, buffet en kegelen.
-
-
-
Kosten om drank op 1 rekening en dan delen door aantal personen:
OKÉ
- Scottie
- Blue dolphin
-
NIET OKÉ
-
-
-