Ik wil nog altijd aan de slag met elektrische verwarming, heb hiervoor een aparte tractie-accu liggen.
Moet alleen nog wat tijd hebben om een goed elektrisch schema te maken, dat als basis gaat dienen.
Als het lukt, hoef ik helemaal niet meer te krabben
ik gebruik al een jaar of 15 lauw water, nog nooit een gebarsten voorruit gehad
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
kreazyV8wuppo schreef:Tom Duckpower schreef:het makkelijkste is je auto in de garage/onder de carport, onder een hoes proppen
nog makkelijker:parkeer je tuut achter een F 15 Tomcat.
hang die aan de ketting, en vraag aan de piloot of hij even de afterburner aan wil zetten.
30 seconden en schoon is je tuut, en verwarmd ook nog.greets wupke:ook levendig met fantasie.
Dus: geen heet water gebruiken maar wel een opgeklopte brander er op ?
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:kreazyV8wuppo schreef:Tom Duckpower schreef:het makkelijkste is je auto in de garage/onder de carport, onder een hoes proppen
nog makkelijker:parkeer je tuut achter een F 15 Tomcat.
hang die aan de ketting, en vraag aan de piloot of hij even de afterburner aan wil zetten.
30 seconden en schoon is je tuut, en verwarmd ook nog.greets wupke:ook levendig met fantasie.
Dus: geen heet water gebruiken maar wel een opgeklopte brander er op ?
Tja, wat je een opgeklopte brander noemt.
het zijn er in dit geval 2, en die produceren :::
F-14A: Twin Pratt & Whitney TF30-P-41A turbofan engines (20,900 pounds of thrust w/ afterburner)
F-14B/D: Twin General Electric F110-GE-400 turbofan engines (29,080-high/27,948 average pounds each w/ maximum afterburner)
aan vermogen.
aardig vlammetje voor een opgeklopte brander als je het mij vraagt.
je wil nie weten wat ie verbruikt , hihihi
greets van wupke
Ik vrees dat de ruiten er uit knallen als je met zo’n apparaat je auto ontdooit.
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Ik vrees dat de ruiten er uit knallen als je met zo’n apparaat je auto ontdooit.
whahahaha, nou dan zijn we meteen klaar met ruiten krabben cq ontdooien.
hoeft niet meer ..
greets van wup:gein haha
Volgens mij ontploft bij vloeistofkoeling de radiateur en het expantievat ook een beetje
Schijt aan originaliteit.
Nou, hier was er nog geen centimeter sneeuw. Toch last van gehad. Omdat ik vrijdag met de auto naar het cafe ging. De ruitenwisser was kapot gegaan omdat ik er blijkbaar te veel sneeuw mee wilde vegen. Toen ik die onderweg probeerde te fixen startte de AX daarna niet meer. Aanduwen bleek geen succes in de sneeuw. Gelukkig werden we geholpen door vriendelijke mensen die woonden waar we gestrand waren. Na het starten met kabels maar naar huis gegaan voor warme chocolademelk, stel je voor dat je auto om 02.00 niet start, dan heb je een probleem.
Tom Duckpower schreef:het makkelijkste is je auto in de garage/onder de carport, onder een hoes proppen
die heb ik allebei niet
Koop een ouwe, lange caravan, zaag daar de achterkant uit, zet hem achterover en viola: een mobiele garage.
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Koop een ouwe, lange caravan, zaag daar de achterkant uit, zet hem achterover en viola: een mobiele garage.
en waar zet ik die ouwe, lange caravan neer?
Tom Duckpower schreef:het makkelijkste is je auto in de garage/onder de carport, onder een hoes proppen
Daar had die man in Borne van wie de carport onder de sneeuw bezweek toch wel een heel ander idee bij.
EW schreef:Tom Duckpower schreef:het makkelijkste is je auto in de garage/onder de carport, onder een hoes proppen
Daar had die man in Borne van wie de carport onder de sneeuw bezweek toch wel een heel ander idee bij.
:schater
Totaal aantal Berichten: 2039
Geregistreerd: 14-02-2004
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Xant en sax slapen altijd binnen, zomer en winter
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
EvelienBX schreef:Lelijke Eend schreef:Koop een ouwe, lange caravan, zaag daar de achterkant uit, zet hem achterover en viola: een mobiele garage.
en waar zet ik die ouwe, lange caravan neer?
Op de straat ? Wel even de gemeentelijke verordeningn nakijken hoe lang het ding mag blijven staan. Als dat bijvoorbeeld maximaal een week is: even een centimeter of 10 wegrollen.
Schijt aan originaliteit.