Beste BX-liefhebbers,
Op 27 en 28 mei 2006 vindt het eerste Europese BX-treffen plaats in Dornes, in departement 58 in Frankrijk.
De Tsjechische BX Club komt sowieso met een groot aantal mensen naar deze meeting. Tevens zullen enkele Duitse BX-rijders aanwezig zijn.
Ik ga er sowieso heen, en roep hierbij op om zoveel mogelijk Nederlandse BX-rijders mee te krijgen naar deze meeting.
Info (in het Frans) (en inschrijving!!) is te vinden op .
Voor een Engelstalige introductie van dit Franse BX Forum, klik hier: !
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ik zie net dat mijn vakantie bestemmming volgend jaar Frankrijk wordt…
Hmmm, én in Frankrijk, én een boel BXen…..
Ik ga naar Frankrijk Mei a.s.
Test
Ik ben misschien van de partij. Ik ga van de zomer namelijk ook al op het circuit knallen in Frankrijk. Waar ligt departement 58 ergens?
Er is trouwens iets in deze topic wat er voor zorgt dat hij heel moeilijk. Ik moest een behoorlijke tijd wachten voordat hij geopend werd ondanks mijn snelle internetverbinding.
ik heb wel geen bx meer maar als ik in de buurt ben kom ik wel even kijken
WYD schreef:Ik ben misschien van de partij. Ik ga van de zomer namelijk ook al op het circuit knallen in Frankrijk. Waar ligt departement 58 ergens?
Er is trouwens iets in deze topic wat er voor zorgt dat hij heel moeilijk. Ik moest een behoorlijke tijd wachten voordat hij geopend werd ondanks mijn snelle internetverbinding.
Departement 58 (Nièvre) ligt in midden Frankrijk.
Ami 8 Club (1970)
Re: 27 / 28 mei 2006: BX meeting in Frankrijk
lijkt me erg leuk om een keer mee te maken,
misschien dat m’n broer nog gaat, dan ga ik mee, alleen is ook maar zo alleen, en in m’n eentje weet ik zeker dat ik verdwaal ops:
Geinig, ik ga denk ik ff ergens een bx lenen
Caroline81 schreef:Geinig, ik ga denk ik ff ergens een bx lenen
kom je toch gewoon in de visa
Ik heb nog wel plaats voor 2 dames in de BX :12
Best een leuk opstapje voor de vakantie, zo’n BX meeting halverwege Frankrijk. Ben alleen niet zo’n vroeg-vooruit-planner, dus echt nog geen flauw idee of het een beetje gaat passen bij de rest van mijn vakantie activiteiten.
Ik ga in Augustus ook nog naar een andere meeting in Frankrijk met wat meer Citroën racegeweld
WYD schreef:Ik ga in Augustus ook nog naar een andere meeting in Frankrijk met wat meer Citroën racegeweld
En daar zul je mij ook tegenkomen. Eurocitro 2006 dus, op het circuit van Le Mans.
Daar had ik geloof ik al een ander draadje voor geopend.
Deze meeting is echter puur voor BX’en. Eurocitro is voor alles waar :cevr op staat.
Ami 8 Club (1970)
Caroline81 schreef:Geinig, ik ga denk ik ff ergens een bx lenen
Heb nog wel een plekje over in de BX hoor.
Ami 8 Club (1970)