Het smoelt eigenlijk best!
Persoonlijk zou ik het denk ik mooier vinden als je een matte kleur bruin had gevonden die de kleur bruin van de carrosserie goed benaderd. Maar dat is ook meteen weer zo’n klus waarbij je blijft twijfelen of je misschien toch niet een tintje donkerder of lichter zou nemen… Goede oplossing dus zo. Zeker beter dan zwart.
Oh leuk! Ga je ook mee naar des Champs. Kan ik het in real life zien. Gebruik voor die voorbmuper écht een primer van te voren want met name steenslag en insecten zorgen er voor dat er in een mum van tijd het zwart weer doorheen komt.
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!

Totaal aantal Berichten: 952
- CX 25 prestige automatic
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
@ DSuper1970: Check!
Morgen gaat de voorbumper eraf. Hebben jullie suggesties? Tips? Do’s en Don’t's?
Igg even de chrome stripjes er ook afhalen. Ik weet niet waar je spuit maar ik hou bij nat weer altijd van een flinke afstand de verfafbrand fÖhn er op, zodat er een mooie droog temp ontstaat. Als je ‘s ochtends eerst de bumper goed schoonmaakt en daarna ontvet moet het lukken!

- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
Voilá!
@Jaco, tja, er waren allerlei overwegingen maar je moet ook praktisch blijven. Ik had nog een bus Brun Scarabee over na reparatie van een deukje. En ik heb doe boel niet hoogglans afgelakt. Overigens vertekent het licht ook behoorlijk zoals je op de nieuwe foto zien. Ook die reparatie trouwens. Vanuit de ene hoek zie je er niks van, en vanuit de andere denk je: “Had die halve zool niet even de juiste kleur kunnen pakken? Wat een rare bruine plakker op die prachtige auto.”

Totaal aantal Berichten: 6503
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ik zie op de foto niks geks. Ziet er prima uit toch?
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
ik wel! Ik zie een bontje rond het stuur!
Maar het ziet er beschaafd uit, veel en veel beter dan een verbleekte bumper. Wel even het sierstripje LV goed vastzetten!

- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
DSuper1970 schreef:
ik wel! Ik zie een bontje rond het stuur!