Voor forummers onder ons die Faceboek gebruiken, Citroen laat per vandaag foto’s zien van de DS3 in prestige outfit. Zo te zien wordt ie op de IFAA in Frankfurt getoond aan het publiek.
Specs, zo te zien vanaf de foto’s:
- Hickory kleur afgewerk met wit dak + print.
- Daarbij wit leder op de stoelen in de stijl van de DS4.
- Dashboard inlegstukken zo te zien voorzien van leder(look)
- 17 Inch Bellone velgen in een speciale kleur
http://www.facebook.com/Citroen
Vind hem zeer stijlvol
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Totaal aantal Berichten: 15702
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Er staat op FB een hele beschrijving bij en jij gaat alleen af op wat je op de foto ziet?
Ziet er goed uit, zeker die stoelen! En dat beklede dashboard in wit….past mooi in de mijne
Ik ga pas lezen als ik iets niet snap. (zo ook met handleidingen)
Plaatjes zijn veel leuker
Maaruh.. ik zie nergens een beschrijving in FB.
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Totaal aantal Berichten: 15702
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Van de FB-pagina van Citroen NL:
Over 2 weken zal Citroën de DS3 Ultra Prestige presenteren op de autobeurs van Frankfurt. De sleutelwoorden hiervoor zijn hoogwaardige materialen en fabricagemethoden. In het interieur valt de ‘Bracelet’-bekleding op, die van zwart naar wit verloopt. De DS3 Ultra Prestige heeft o.a exclusieve lichtmetalen, 17-inch velgen in glanzend antraciet, evenals ‘Dark Chrome’-afwerking op de stootlijsten op de portieren en op de grille. Op het dak is het DS-logo verwerkt, dat al naar gelang de lichtinval varieert van mat naar glanzend.
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Zag zojuist toen ik op Facebook was ook de foto’s (...en de beschrijving) en ik moet zeggen dat ik toch wel baalde dat ik reeds een DS3 bezit. Die Ultra Prestige is qua details echt helemaal af en het interieur is bijna één-op-één gelijk aan de DS3 Inside (concept car), had ik graag ook allemaal willen hebben op/in mijn DS3…
Ben wel benieuwd of Citroën de Ultra Prestige ook als e-HDi op de markt brengt. Ik denk het zelf niet i.v.m. die exclusieve 17” velgen (Bellone).
Hier is overigens een directe link naar de beschrijving en de foto’s.
DS3Spirit op FB laat ook wel gave foto’s en informatie zien:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150356886114715.403707.273513524714&type=1#!/PageDS3Spirit
Zo staat er een link naar:
http://news2zest.blogspot.com/search/label/ds3
Bevat veel info, lastige taal