Zoals voorheen al aangegeven heb ik deze C6 2.2 hdi 2de hands aangekocht(12/06/2006) 5 maanden geleden,volgens mijn mening reed hij normaal tot ik vorige week de cruise controle wou gebruiken,deze werkte niet.Dus ik dinsdag na afspraak naar mijn citroen garage Vanderkeilen Oostende (Belgie)waar ze na zoeken en proefrijden erachter kwamen dat de turbo niet werkte,woensdag er alles aangedaan om het euvel te vinden voor ze beslisten om een nieuwe turbo te plaatsen.Donderdag in/uit elkaar halen,proef rijden ,na koppen bij mekaar steken met de kollega’s uit Brugge zijn ze tot de oplossing gekomen dat de reden van het niet werken een aansluiting/regelaar was van de turbo(zo heb ik het altans begrepen als leek)na het bestellen van dit onderdeel hebben ze deze voormiddag asap het onderdeel geplaatst zodanig ik dit weekend toch nog over mijn wagen kon beschikken.Groot was mijn verbazing hoe vlot de wagen nu is en optrekt.Echt een dag en nacht verschil.Ook cruise-contrle werkt nu.Heel leuk aan dit verhaal is dat ze alles in garantie genomen hebben,snel,goed,geduldig en correct.Van service gesproken.Voordien had ik al gevraagd om een nieuwe versnellingpook(bol) te plaatsen en ook dit hebben ze in garantie genomen.
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
Goed opgelost. Zie, de C6 is geen product, het is een service-concept!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!