Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
...Ach, het vermogen en de bodykit doet je de bonte bestickering doen vergeven.
Die motorkap zou niet misstaan op elke DS3!
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Afgelopen dinsdag ben ik bij Deventer de A1 af gegaan i.v.m. het grote ongeluk met 4 vrachtwagens. In Deventer heb ik ook nog een flinke tijd vast gestaan (ik wilde via Colmschate de stad uit) en zag ik o.a. een witte DS3 met zwarte Bellone velgen (volgens mij een THP) met flinke voorschade op een autoambulance staan.
Iemand van hier?
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
En vanochtend rond 7.20 een lichtblauwe THP met wit dak en zwarte Bellone velgen op de A1 bij de Muiderbrug gespot.
Totaal aantal Berichten: 7
- DS 3 VTi 120 automaat
Vandaag 2x een Rouge Sanguine/Noir Onyx gespot. Vanochtend rond 8:30 op de Vestdijk in Eindhoven en later rond 18:30 op de Geldropseweg.
Ik zat in de bus. Kan in ieder geval niet wachten totdat ik de mijne op kan halen!
ben je niet de enige
@ray78
In de modelbouwwereld wordt vaak met glasfiber gewerkt. Dus misschien een idee, en kun je met één fel witte led ergens in het midden geplaatst met glasvezel te werk gaan. Met een Dremel kun je kleine gaatjes boren voor de glasvezeldraad.
Totaal aantal Berichten: 482
- DS 3 1.6 eHDI airdream so chic
- DS 3 puretech 110 ines de la fressange 1.2 vti
willem,
daar ga ik eens info over inwinnen…ik heb er nu weinig tijd voor,dus na de vakantie gaan we eens verder kijken hoe of wat…
gisteren gespot: een gele DS3 met een lelijke buts linksachter (rotterdamseweg/N915 ri. H.I. Ambacht)
Citroen DS3 eHDI So Chic,Gris alu + noir onyx, select comfort, metallisee bicolore, 3D achterlichten
DS3 1.2vti 110pk puretech Innes de la fressange
Maandag een fel rooie op de binnenweg tussen Breugel en Lieshout, zwaaide.
Gisteren een gris thorium met blauw! dak invoegend op de A50 bij Son. (vreemde kleurcombi)
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Natalie schreef:Vandaag 2x een Rouge Sanguine/Noir Onyx gespot. Vanochtend rond 8:30 op de Vestdijk in Eindhoven en later rond 18:30 op de Geldropseweg.
Ik zat in de bus. Kan in ieder geval niet wachten totdat ik de mijne op kan halen!
Zwarte velgen? Dan ben ik het geweest. Allebei waarschijnlijk.
grt, Stefan
Totaal aantal Berichten: 7
- DS 3 VTi 120 automaat
Ja, ze hadden inderdaad zwarte velgen! Er zat denk ik wel verschil in de beide auto’s, de eerste had geen citroën velgen, de tweede had bellones geloof ik (maar 100% zeker ben ik er niet van). Dus… kies maar.
Ik heb in ieder geval geen bellones .
Ik was wel op rond die tijdstippen op Vestdijk en Geldropseweg.
grt, Stefan
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Binnen 15 uur heb ik twee DS3’s met niet alledaagse kleurencombinaties gespot.
Gisteren rond 18:40 op de A2 richting Utrecht ter hoogte van afslag Vinkeveen, werd ik langzaam ingehaald door een DS3 in de kleuren Hickory/Noir Onyx (met zwarte Bellone velgen) en vanochtend kwam mij rond 09:00 op de N201, ter hoogte van Loenen, een DS3 in de kleuren Blue Botticelli/Rouge Carmen tegemoet.
Wat betreft de kleur Hickory, die is in het echt veel mooier dan ik tot nu toe heb gezien op allerlei foto’s! Mijn eerdere mening omtrent deze kleur (“poepkleur”) draaide spontaan 180 graden om toen ik het real-life aanschouwde! Erg jammer dat Hickory nog niet beschikbaar was toen ik mijn DS3 bestelde, anders wist ik het wel…
Totaal aantal Berichten: 9
- DS 3 racing 207 pk
HELP HELP,
Ik wil graag foto’s plaatsen, maar werkt niet d.m.v. knippen/plakken.
Hoe moet het wel ?????
never be afraid to say what you feel
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Je moet je foto’s eerst even online zetten op ee fotosite. (flickr, mijnalbum, etc.)
Daarna kan je idd de link (url) naar die foto hier in je post plakken.
Succes!