gas inbouw c4 grand picasso exclusive
unclejc
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1

Gepost: 05 september 2011 06:02 PM

Hallo
ik ben sinds kort in het bezit van een citroen c4 Grand picasso exclusive.
Graag wil ik daar gas in laten leggen maar niemand weet precies hoe en wat ivm de aparte vering en de 2 extra stoelen achterin.
Heeft iemand hier ervaring met gas in zo n zelfde auto leggen
Ik heb een picasso uit 2007 ,4 cilinder,2.0 liter.
Alvast bedankt voor jullie reacties/hulp
mvg jacky

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5999

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 05 september 2011 06:08 PM
  [ # 1 ]

Welkom Jacky,

Ik heb je topic even naar het juiste subforum gesleept.

Het minpunt bij een Exclusive met LPG is dat je je 7e stoel moet inleveren en je daar een verschrikkelijk lelijke vierkante gestoffeerde doos voor terug krijgt. (dit omdat op de plek onder de wagen die gereserveerd is voor een reservewiel danwel een gastank, hier bij de exclusive de voorzieningen voor de pneumatisch geveerde achteras zitten.

Voor verdere info en eventuele ervaringen met zelf inbouwen kan je eens de zoekfunctie van het forum gebruiken. In het Picasso-subforum is al behoorlijk wat geschreven hierover.

Succes! Wink

Profiel  

donald
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 101

Gepost: 05 september 2011 11:09 PM
  [ # 2 ]

Als je even naar beneden scrolled staat er een foto van zo’n “kist”.

http://www.autowereld.nl/citroen/c4-grand-picasso/2.0i-aut.-exclusive-lpg-g3-6-pers-1080776/foto.html

eurogas levert gasinstallaties voor de C4GP. Zelf rijd ik de 2 liter EB6V op gas en dat gaat probleem loos. Grootste tegenvaller is de beperkte actieradius. Ik kan net 40 liter tanken en dan zo’n 320 km rijden 1 op 8 dus.

zal zo wel wennen worden met de bestelde 508SW Ehdi. 1400km zonder te tanken.

hierbij de prijslijst van eurogas

http://eurogas.nl/uploads/27/Prijslijsten/Nederland/consument/NLCitroencompleetconsument.pdf

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook