Hallo,
Heeft er iemand ervaring met een slecht werkende cd speler in C5 ( 02-2003).
Leest zo nu en dan wel cd in en dan weer niet. Ook met de orginele cd.
En nu ik toch wat vraag..
Zij alle C5 voorbereid op GSM of i.d Dit vraag ik omdat ik bij het lampje twee micro en een luispreker zie.Maar verder geen zaken waar men iets met een gsm kan doen.
Alvast bedankt en gok er op dat ik vast nog meer vragen ga stellen…zit ook zo veel op/in de auto.
C5, 2.0 liter Exclusive automaat <><> 2003<><> 154.000
Reinigings CD erin en anders swappen voor een 2e hands exemplaar.
Zijn wel 2e hands te vinden op marktplaats of bij slopers.
Je kunt ook nog het loopwerk vervangen, zoek maar eens naar cd loopwerk op google, dan vind je wel sites die op type nummer nieuwe loopwerken verkopen voor fabrieksradios.
Maar een 2e hands RD3 is goedkoper. Moet je wel door je dealer laten inleren vanwege diefstal beveiliging
C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++) en upgrade naar RT6
Verbruik 8,8l/100 Voorheen Ph2V6: 10,9l/100
Totaal aantal Berichten: 1825
- Xsara Picasso 16-16v
ik heb een xsara met fabrieks clarion radio/cd speler, en die heeft ook dat probleem net zoals vele andere, zoals je hier op het forum meer leest, heb de radio open gehad, en ben tot de conclusie gekomen dat de rubberhuls die om de as zit, om de cd naar binnen te trekken los op die as zit, waar door ie hem het laatste stukje niet verder door duwt, ik gebruik een creditkaart om hem het laatste setje te geven, wat overigens goed werkt, de cd wordt namelijk op het laatste moment naar het midden gecentreerd waardoor ie een beetje weerstand krijgt.
Oke dan , nou zal eerst de schoonmaak cd eens proberen en anders de zaak eens open maken ja.
Want ook al speelt deze geen mp3 af , vind het wel netjes staan in de auto
Bedankt ga van het weekend eens kijken
Groetjes
Na schoonmaak cd er in te hebben gehad gaat het stukken beter…
bor63 schreef:een luispreker
Lui?
Bekend probleem helaas.
Ja ik lui
Je begreep ik al, jammer want staat wel netjes de radio, ook al blijft het jammer geen mp3
Maar klinkt wel goed uit de luiDspeakers